    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do trzech razy (wadliwa) sztuka
    Date: Wed, 18 Aug 2004 10:37:02 +0800

    In article <1...@n...onet.pl>, Krzysztof Łobodziński wrote:
    > Moje pytanie (tu dochodzimy wreszcie do sedna) jest następujące..
    > Mijają dwa tygodnie, jak nie mam sprawnego, tego, za co zapłaciłem. Kolejni
    > przewalający się przed dom kurierzy sprawiają że krew się we mnie gotuje. Może
    > jestem naiwny (tu właśnie proszę rozwiać moje złudzenia, ewentualnie je
    > potwierdzić), ale jako konsument mam chyba prawo wymagać jakiegoś
    > zadośćuczynienia za taką sytuację? Jeśli nie mam, przepraszam za kłopot. Wolę
    > się po prostu upewnić.

    Masz nieduże i potecjalnie ciężkie do wyegzekwowania. O zadośćuczynieniu w
    ogóle możesz nie myśleć. Jeśli straciłeś zaufanie do producenta to spróbuj
    odstąpić od umowy czyli niech Ci zwrócą gotówke. Powinni na to przystać bo
    przeciaganie się tego, również ich kosztuje. Teoretycznie mogą Ci tak
    naprawiać czy wymieniać dość długo. W któryms momencie możesz się powołać
    na znaczną uciążliwość, ale jak sobie na pewno zdajesz sprawę to dosyć
    nieprecyzyjny termin. A jak Ci mimo wszystko zalezy na tych klamotach to
    spróbuj rozważyć ze sprzedawcą jakies alternatywne metody odbioru, tak
    abys np. mógł sprawdzić sprzęt osobiście lub aby nim rzeczywiście nie
    rzucano podczas transportu.

    --
    Marcin