  • Data: 2006-07-30 09:34:43
    Temat: Re: Do Przemka R.
    Od: "Flashi" <F...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:eagdqe$gq2$1@inews.gazeta.pl...

    > no i po co takie glupoty wypisujesz?
    > Po pierwszze u nas ucieczka przed policja nie jest nawet przestepstwem po
    > drugie nie jest zagrzone kara smierci a po trzecie sa dosc okreslone
    > warunki uzycia broni, stad moj post, moim zdaniem uzyto jej w tych
    > konretnych warunkach bezprawne.
    > (jazda na motocyklu gdzie nikomu facet w momencie strzalu nie zagrazal, a
    > strzal zagrazal jego zyciu realnie gdzie kolwiek by go tafili, bo
    > wywrotka na scigaczu konczy sie kalectwem lub smiercia co jest baaardzo
    > prawdopodobne )

    Sama ucieczka moze i nie, ale juz najechanie na policjanta to wg Ciebie co
    to bedzie ? to jest jakis normalny manewr tylko chyba malo kto o nim wie...
    Dodatkowo koles WROCIL w strone blokady. Takie cos mozna wg mnie zaliczyc
    jak zagrozenie. Przeciez nie bedziesz jak debil stal z rekami w ziemie jak
    na ciebie jedzie jakis idiota na motorze, ktory chwile wczesniej odmowil
    zatrzymania sie.

    > Co innego nie zgadzac sie z konretnym uchwalonym prawem a co innego nie
    > zgadzac sie z bezprawnym dzialaniem.

    Tylko gdzie tutaj bylo bezprawne dzialanie.
    Policja chciala zatrzymac kogos na drodze (w sumie ich swiete prawo ze moga
    to wlasciwie zawsze zrobic, zatrzymac ruch i przeprowadzic albo ankiete albo
    cos w tym stylu, jak Cie na drodze zatrzymuje policja to tez dodajesz gazu?)
    ten ktos ich olal i zaczal uciekac. Po chwili skapowal sie ze zostawil
    swiadka swojej ucieczki i mial zamiar sie tego swiadka pozbyc. Co dziwne
    swiadek uznal za stosowne zastosowac bron zgodnie z prawem i zasadami jej
    stosowania. W momencie kiedy atakujacy najechal na niego ten jak najbardziej
    mial prawo zareagowac. Toz przeciez jest funkcjonariusz POLICJI.
    Nie moze byc tak zeby policja bala sie reagowac w strachu przed idiotycznymi
    zarzutami.