  • 21. Data: 2007-05-06 11:38:39
    Temat: Re: Dłużnik w moim domu+komornik.Co z ruchomościami?
    Od: "kenowyt#@ok.op.pl" <a...@o...eu>

    > Widzisz - nie wiesz o czym mówisz.
    > Skoro zastosowano wobec podejrzanych środek zapobiegawczy w postaci
    > dozoru, to postępowania wcale nie umorzono, tylko się toczy. I trafi
    > pewnie do sądu ...
    Smutne ale wiem o czym mówię.Sprawa jest z 2003 r.Sprawcy złapani posługiwali
    sie fałszywymi dokumentami,policja ani prokurator tego nie sprawdzili i
    wypuścili ich po 48 godz.O tym że były to fałszywe dok.dowiedzieliśmy sie po 3
    tyg.gdy policja pojechała pod adres tych złodzieji.Okazało sie że tam
    wynajmowali mieszkanie,włamali sie do pokoju którego nie wynajmowali,znależli
    dok.właściciela który był w rejsie i dalej juz poszło im gładko.A wyłudzili
    towary w 16 firmach !w ten sam sposób.Niekogo to niestety nie interesowalo.Mój
    mąż dłuznik jest na miejscu i jest jak jest.

    Anna

  • 22. Data: 2007-05-06 11:58:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kenowyt#@ok.op.pl pisze:

    > Smutne ale wiem o czym mówię.

    Nie wiesz.

> [...]
    > towary w 16 firmach !w ten sam sposób.Niekogo to niestety nie interesowalo.Mój
    > mąż dłuznik jest na miejscu i jest jak jest.

    To co opisałaś nie ma żadnego związku z twoim twierdzeniem że coś
    umorzono z powodu "znikomej społecznej szkodliwości"

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 23. Data: 2007-05-06 15:09:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ok, a jakieś pozytywne pomysły. Jak według ciebie powinna być
    > zorganizowana egzekucja? Może w oógle nie powinno być egzekucji?

    a co mnie obchodzi jak, to nie moj problem, to nie ja biore po kilkanascie
    czy nawet kilkadziesiat procent za sciaganie dlugu, ja wiem ze najlatwiej
    wziac kase za nic, zarekwirowac to co sie latwo zarekwiruje, niezaleznie od
    tego czyje to jest, sprzedac za polowe ceny i jescze skasowac swoja dzialke

    niech komornik za taka kase wysili sie i ustali najpierw czyje co i kogo
    jest, a dopiero jak ma 100% pewnosci ze to dluznika, niech z niego sciaga,
    niech sciaga dlugi ze skladki emerytalno rentowej ktora juz jest wplacona do
    zusu, niech ustali czy dluznik nie pracuje na czarno itd

    a tak to sorry, takie dzialania komornicze jakie sa w sporej mierze
    prowadzone, to kazdy wierzyciel moze zrobic, bo i tak czesto odwala polowe
    roboty za komornika, a tak poszedlby z wyrokiem sadowym np do zakladu pracy
    dluznika i odzyskal wiecej dlugu niz za posrednictwem komornika, bo bez jego
    doli

  • 24. Data: 2007-05-06 15:37:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > a co mnie obchodzi jak, to nie moj problem,

    To jest problem każdego. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo tego, że
    prędzej czy później staniesz się wierzycielem ...

> [...]
    > niech sciaga dlugi ze skladki emerytalno rentowej ktora juz jest wplacona do
    > zusu, niech ustali czy dluznik nie pracuje na czarno itd

    Jestem ciekaw, czy ty byś był w stanie za te same pieniądze wykonać te
    wszystkie czynności o których piszesz.
    Wymagałoby to dodatkowo czasu (w tym czasie dłużnik by nie czekał, tylko
    działał ...) i twoja egzekucja nie byłaby skuteczna.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 25. Data: 2007-05-06 15:44:16
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > polowe roboty za komornika, a tak poszedlby z wyrokiem sadowym np do
    > zakladu pracy dluznika i odzyskal wiecej dlugu niz za posrednictwem

    W jaki sposób dług, to więcej niż dług + dola komornika?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 26. Data: 2007-05-06 17:19:53
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > You have one message from: "szerszen" <s...@t...pl>

    > W jaki sposób dług, to więcej niż dług + dola komornika?

    Koledze chodziło o to, że bez pasożyta i w takim trybie jak proponuje, była
    by możliwośc szybszego odzyskania całego długu.

    Pozdrawia mPrzemek

  • 27. Data: 2007-05-06 17:19:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To jest problem każdego. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo tego, że
    > prędzej czy później staniesz się wierzycielem ...

    istnieje rowniez prawdopodobienstwo, ze komornik przyjdzie i ukradnie co
    moje, nie zadajac sobie odrobiny trudy aby stwierdzic czyje jest naprawde, a
    obowiazku trzzymania faktur za zakupiony sprzet nie ma, tym bardziej po
    ustaniu gwarancji

    > Jestem ciekaw, czy ty byś był w stanie za te same pieniądze wykonać te
    > wszystkie czynności o których piszesz.

    jasne, lepiej za te pieniadze nie robic pratktycznie nic

    > Wymagałoby to dodatkowo czasu (w tym czasie dłużnik by nie czekał, tylko
    > działał ...) i twoja egzekucja nie byłaby skuteczna.

    a co komornik robi teraz takiego, czego nie moglby wykonac wierzyciel z
    wyrokiem sadu, mowie o tych najprostszych sprawach, typu zajecie uposazenia,
    konta, majatku?

  • 28. Data: 2007-05-06 17:21:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > W jaki sposób dług, to więcej niż dług + dola komornika?

    w taki sposob ze dajmy na to dlug odzyskalbys np w ciagu roku, a nie poltora
    roku, to chyba zacznie szybciej, co oznacza wiecej

  • 29. Data: 2007-05-06 17:27:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > a co komornik robi teraz takiego, czego nie moglby wykonac wierzyciel z
    > wyrokiem sadu, mowie o tych najprostszych sprawach, typu zajecie uposazenia,
    > konta, majatku?

    A czy ty byś potrafił, zrobić to tak jak komornik, według obowiązujących
    przepisów, bardzo wątpię ...
    No i weź pod uwagę że są jeszcze wierzyciele głupsi od ciebie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 30. Data: 2007-05-06 18:06:11
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    szerszen napisał(a):
    > niech komornik za taka kase wysili sie i ustali najpierw czyje co i kogo
    > jest, a dopiero jak ma 100% pewnosci ze to dluznika, niech z niego sciaga,

    jak ma to zrobić?

    KG