    From: Liwiusz <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dłużnik prowadzi DG na karcie podatkowej
    Date: Wed, 27 Jun 2007 14:42:04 +0200

    katastralny pisze:

    > Wiem.
    > Ale pisałem już wyżej, że oprócz dochodów z DG nic nie ma - to wiem na pewno.
    > Tylko nie wiem jak te dochody ściągnąć...???

    Puszukaj firm, które coś kupują od Twojego dłużnika. Być może zamiast
    płacić mu bezpośrednio np. 1000zł wolały by Ci dać 800zł za 1000zł jego
    długu.

    I poszukaj jakiegokolwiek majątku dłużnika - być może masz pecha, ale
    chyba nieczęsto się zdarza, że osoba prowadząca DG nie ma nawet
    komputera? Pamiętaj, że masz dużo czasu - praktycznie do końca życia
    możesz go ścigać (dokładniej: 10 lat od ostatnio zakończonej egzekucji
    komorniczej).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz