  • 21. Data: 2006-11-18 01:06:58
    Temat: Re: Dług do banku po 10 latach
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    news:Pine.WNT.4.64.0611180129480.3888@athlon64...
    > On Fri, 17 Nov 2006, axell wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Hm... a jak *uzna* te 70 zł (i zapłaci) to może nie uznać żadnych
    > odsetek?

    Hmm, a można uznać coś przedawnionego?
    Można spartaczyć sprawę, nie pójść do sądu i nie podnieść zarzutu o
    przedawnieniu, ale uznać ?

  • 22. Data: 2006-11-18 01:08:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > A, ale nie chodziłoby o to przedawnione 70zł (które przecież chce
    > zapłacić, nie wiadomo po co) ale o "opłatę manipulacyjną".

    a to opłata manipulacyjna w przypadku banku to który punkt w TOiP?

  • 23. Data: 2006-11-21 12:20:08
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Skoro chce być uczciwy i zapłacić to niech zapłaci,

    Zaraz, zaraz... Czy nie jest tak, że uznanie długu przerywa bieg przedawnienia?
    A wszelkie negocjacje czy spłaty są formą uznania długu? Był jakiś wyrok czy
    orzeczenie SN w tej sprawie, jakieś 2 lata temu, publikowała to Rzepa, teraz na
    szybko nie odszukam. Jak on zapłaci (nawet 10 groszy) to przedawnienia już nie
    ma, bo uznał dług. Ale nie wykluczam, że mogę się mylić.

    Skoro on chce być uczciwy to niech nie zapomina o ratach.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 24. Data: 2006-11-22 16:32:40
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Dobre pytanie.
    Obserwuję proces, w którym powód wygłosił tezę, że skoro pozwany zgłosił zarzut
    przedawnienia należności okresowych
    (zresztą rzzekomych), to znaczy, że je uznał.
    JaC

    > Hmm, a można uznać coś przedawnionego?

    It has removed 2550 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 25. Data: 2006-11-23 00:47:06
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " 666" <j...@w...eu> wrote in message news:ek1u0a$bpu$1@news.wp.pl...
> [...]
    > zarzut przedawnienia należności okresowych
    > (zresztą rzzekomych), to znaczy, że je uznał.

    Więc sąd powinien mu odpowiedzieć, żeby się stuknął w czoło i pokazał
    jakiekolwiek uznanie długu sprzed okresu jego przedawnienia.