  • 1. Data: 2005-12-02 12:12:31
    Temat: Dlaczego tylko Polkomtel
    Od: " " <h...@p...onet.pl>

    ... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,
    a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują
    podpisywany póżniej przez klienta tekst oświadczenia, że sie zapoznał
    z warunkami promocji ble... ble... ble...

    Czy jednak może jest coś na rzeczy ???

    I operator Plusa zabezpieczył sie dodatkowo przed "olaniem" w przypadku
    zerwania umowy przez klienta ???
    .

  • 2. Data: 2005-12-02 12:21:24
    Temat: Re: Dlaczego tylko Polkomtel
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik h...@p...onet.pl napisał:
    > .... zamieszcza na blankiecie umowy wysokość kary umownej,

    O jakiej karze umownej mówisz?

    > a pozostali operatorzy nie. Tylko małym druczkiem dopisują

    Może pozostali operatorzy mają umowę zgodną z prawem, czyli podają
    kwotę udzielonej bonifikaty.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2005-12-02 12:21:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z warunkami promocji ble... ble... ble...
    > Czy jednak może jest coś na rzeczy ???
    > I operator Plusa zabezpieczył się dodatkowo przed "olaniem" w

    Bo z tego, co się zdążyłem zorientować w ogóle Polkomtel mimo
    wszystkich zarzutów, to jeszcze najczyściej gra z klientami. Przy czym
    zastrzegam, że wiedzę swą opieram głównie na cudzych doświadczeniach,
    bo sam nigdzie poza Plusem telefonu komórkowego nigdy nie miałem. Ale
    za 6 lat mojej "współpracy" z nimi zaliczyli jedynie jedną wpadkę i to
    raczej z winy przedstawiciela, który nie umiał prawidłowo wprowadzić
    mojego przedłużenia umowy do ich systemu, niż z winy Polkomtela.
    Polkomtel po moim piśmie podnoszącym powyższe szybciutko uznał moją
    rację i sprawę doprowadził do należytego stanu rzeczy.

  • 4. Data: 2005-12-02 12:31:43
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > podpisywany póżniej przez klienta tekst oświadczenia, że sie zapoznał
    > z warunkami promocji ble... ble... ble...

    Bo może najlepiej potrafią czytać Prawo telekomunikacyjne ;-)

    > Czy jednak może jest coś na rzeczy ???
    >
    > I operator Plusa zabezpieczył sie dodatkowo przed "olaniem" w przypadku
    > zerwania umowy przez klienta ???

    Nie. Patrz chociażby sprawa zmiany regulaminu i zauważalnego związanego
    z tym churnu mniej więcej rok temu. SPrawa była na tyle głosna, że zajął
    się tym UOKiK

    M.

  • 5. Data: 2005-12-02 12:33:27
    Od: " " <h...@p...onet.pl>

    > O jakiej karze umownej mówisz?

    > Może pozostali operatorzy mają umowę zgodną z prawem, czyli podają
    > kwotę udzielonej bonifikaty.

    "Bonifikatę" to masz na telefon.

  • 6. Data: 2005-12-02 12:37:01
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):

    > "Bonifikatę" to masz na telefon.

    Nie. Masz również w Prawie telekomunikacyjnym, przy odszkodowaniu z
    tytułu zerwania umowy

    M.

  • 7. Data: 2005-12-02 12:39:11
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Nie. Patrz chociażby sprawa zmiany regulaminu i zauważalnego związanego
    > z tym churnu mniej więcej rok temu. SPrawa była na tyle głosna, że zajął

    Teraz jest "podobnie".
    Zmieniają regulamin i informują o możliwości rozwiązania umowy.
    Jest jednak jedno ale, o czym zapominają niektórzy, trzeba zapłacić
    różnicę w cenie aparatu tel., która wynika z tzw promocji.

  • 8. Data: 2005-12-02 12:41:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Jest jednak jedno ale, o czym zapominają niektórzy, trzeba zapłacić
    > różnicę w cenie aparatu tel., która wynika z tzw promocji.

    Absolutnie nie. Przy zmianie regulaminu i niewyrażeniu na zmienione
    warunki, operatorowi nie przysługuje żadne odszkodowanie

    M.

  • 9. Data: 2005-12-02 12:47:41
    Od: h...@p...onet.pl

    > Absolutnie nie. Przy zmianie regulaminu i niewyrażeniu na zmienione
    > warunki, operatorowi nie przysługuje żadne odszkodowanie
    >
    > M.
    Tylko, że odszodowaniem w Ich rozumieniu jest 1000 pln.
    A rabacik no to już co innego.
    Jeśli masz dostęp do ostatnio wystawionej fakturki po popatrz dokładnie.

  • 10. Data: 2005-12-02 13:25:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):

    > Tylko, że odszodowaniem w Ich rozumieniu jest 1000 pln.
    > A rabacik no to już co innego.
    > Jeśli masz dostęp do ostatnio wystawionej fakturki po popatrz dokładnie.

    Mam. I nie widzę żadnego rabaciku :-P
    Napisz jasniej, o co Ci chodzi: o umowę, regulamin czy o coś innego

    M.