eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami? › Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
  • Data: 2016-04-01 17:10:39
    Temat: Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Mar 2016 10:52:10 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > W jakimś sensie powód jest podobny do tego, dlaczego ten sam pan Heniek
    > od kranu nie może otworzyć kliniki, w której każda operacja jest
    > "gwarantowanym sukcesem*".
    Problem w tym, że gdy Państwo reglamentuje dostęp do jakiejś działalności
    powinno jednocześnie brać jakąś odpowiedzialność za 'namaszczonych'.
    W przypadku 'prawa do jazdy' prowadzi dość intensywne kontrole jak to
    'namaszczeni' korzystają z przyznanych im uprawnień.
    Ale w przypadku łapiduchów, papug i mnóstwa innych "uprawnionych" po
    zainkasowaniu opłat za namaszczenie jedynie w ograniczony sposób wpływa na
    "jakość świadczonych usług".

    --
    pozdro
    poreba