eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami? › Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
  • Data: 2016-03-31 19:34:20
    Temat: Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/31/2016 1:08 AM, Liwiusz wrote:
    > I podaj kilka przykładów tej nieuczciwości, bo dyskutować na ogólnikach
    > nie ma sensu.

    Potrzebowalem kiedys trochę informacji na temat sytuacji prawnej pewnej
    firmy bo nie miałem czasu sie w tym grzebac.
    Wziąłem adwokata z ulicy po przeczytaniu paru opini o nim.

    Zadanie wymgało poczytania pewnych dokumentów ktore dostarczylem,
    pogrzebaniu w aktach kilku spraw sądowych.
    Sprawę przyjął, tylko, że ani słowem nie zająknął się, że prawnikiem na
    pełny etat w tej firmie jest on sam.

    Trochę doczynienia z prawnikami miałem.
    Jak do tej pory wszyscy co do jednego odwalali kichę.
    Albo robili minimum, albo wręcz moja wiedza była większa niż ich.