eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiraty: zmiana "prawa" › Re: Dlaczego polska policja poluje na piratow, kiedy prawdziwi mordercy chodza po polskich ulicach?
  • Data: 2005-12-30 12:28:49
    Temat: Re: Dlaczego polska policja poluje na piratow, kiedy prawdziwi mordercy chodza po polskich ulicach?
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pan Piotr Glownia wrote:
    > Dlaczego polska policja poluje na piratow, kiedy prawdziwi mordercy
    > chodza po polskich ulicach? Nie jest wsadzenie mordercow i bandytow
    > wazniejsze od polowania na ludzi lamiacych patenty, copy-right i inne
    > takie liberalne dziwolagi wymyslone zaledwie w XX wieku?
    To akurat jest proste. Lobby, które za tym stoi jest potężne i ma
    pieniądze. Skrywdzeni przez bandytów zwykli ludzie - nie, więc nie
    trzeba się z nimi specjalnie liczyć.
    Fonon

    PS. Fałszowane trunki, czy papierosy mogą być szkodliwe dla zdrowia, a
    nie ściga się ich dystrybutorów z taką zajadłością. Nie słyszałem też,
    by nabywców papierosów lub alkoholu bez banderoli wsadzano do pudła za
    paserstwo.