  • 1. Data: 2009-07-22 06:26:17
    Temat: Dlaczego komornik użył ochrony?
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    Pospekulujmy.

    Jakie powody przyświecały komornikowi, że zdecydował się użyć ochrony
    a nie (jak się okazało) dużo bardziej profesjonalnej policji?

  • 2. Data: 2009-07-22 06:39:40
    Temat: Re: Dlaczego komornik użył ochrony?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    przypadek pisze:

    > Jakie powody przyświecały komornikowi, że zdecydował się użyć ochrony
    > a nie (jak się okazało) dużo bardziej profesjonalnej policji?

    To ma być profesjonalna policja? Żałosne.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-07-22 06:45:34
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 22 Lip, 08:39, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    >   To ma być profesjonalna policja? Żałosne.

    Ale do czego masz pretensję konkretnie? Byli dużo lepiej uzbrojeni
    przede wszystkim. Mi żal było tych biednych chłopców z ochrony, którzy
    praktycznie z gołymi rękami na akcję szli.

    A do faktu późnego wejścia policji do akcji - miej pretensję
    komornika, że najpiew kazał szturmować ochronie, a nie policji. Chyba
    że o czymś nie wiemy?

  • 4. Data: 2009-07-22 06:59:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    przypadek pisze:

    > Ale do czego masz pretensję konkretnie?

    O to że zadziałali zbyt późno. Bali się, jak zwykle "opinii publicznej".

    > Chyba że o czymś nie wiemy?

    Ty nie wiesz, bo ja wiem :)
    http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/do-dramatu-b
    y-nie-doszlo-gdyby-nie-policja,1342054

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-07-22 07:04:02
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 22 Lip, 08:59, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Ty nie wiesz, bo ja wiem :)http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/do-dramatu
    -by-nie-doszlo-gdyb...

    Czyli co? Gdyby komornik nie wziął agencji ochrony, to w ogóle by się
    nie udało przeprowadzić egzekucji wobec wstrzemięźliwości policji?
    Trochę to żałosne, jeśli tak jest...

  • 6. Data: 2009-07-22 07:05:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A pan rzecznik Policji winien zapoznać się z rozporządzniem MSIA z dnia
    28 stycznia 2002 r.w sprawie udzielania pomocy lub asystowania
    komornikowi przez Policję lub Straż Graniczną przy wykonywaniu czynności
    egzekucyjnych.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2009-07-22 07:18:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    .googlegroups.com...

    nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnione http://tnij.org/du5j

  • 8. Data: 2009-07-22 07:24:47
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnione http://tnij.org/du5j

    Czyli komornicy i policjanci mają różne zdanie.

    A dziennikarze i internauci? Pewnie też.

    Tylko co z tego wynika?

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-07-22 07:26:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    szerszen pisze:

    > nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnione http://tnij.org/du5j

    Czyli komornicy i policjanci mają różne zdanie.

    A dziennikarze i internauci? Pewnie też.

    Tylko co z tego wynika?

    Acha - tylko politycy są pewni swego - koalicja i opozycja mają
    przeciwne zdania - nieważne jakie. :)

    --
    spp

  • 10. Data: 2009-07-22 07:31:25
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 22 Lip, 09:18, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "przypadek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:34d5626f-3b96-490f-924d-71530a45fe4f@
    o7g2000yqb.googlegroups.com...

    > nie ma co spekulowac, tu masz to wyjasnionehttp://tnij.org/du5j

    Ja rozumiem, że komornikowi zależało na skuteczności. Ale czy dla
    dobra sprawy i jasności kto jest za co odpowiedzialny, nie powinien
    trzymać ochroniarzy z boku i kazać im jedynie zabezpieczać mienie, a
    policji kazać szturmować halę? Wówczas, nawet jeśli sprawa by się
    przeciągnęła, byłoby jasne, że winny jest minister. A tak mamy jakieś
    międlenie teraz, że policja nie jest od tego.