  • 1. Data: 2002-07-03 13:45:32
    Temat: "Dlaczego chce pan studiowac prawo?"
    Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl>

    Prosze, powiedzcie mi, co wg Was osoba zdajaca na prawo powinna na egzaminie
    ustnym odpowiedziec na takie pytanie? Chodzi o to, zeby zrobic na
    profesorkach dobre wrazenie.
    Ewentualnie napiszcie co Wy byscie powiedzieli w takiej sytuacji (pod
    warunkiem oczywiscie, ze chcecie studiowac prawo)!

    Ulysses

  • 2. Data: 2002-07-03 17:21:52
    Temat: Odp: "Dlaczego chce pan studiowac prawo?"
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ulysses <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afuv4q$3jp$...@s...man.poznan.pl...
    > Prosze, powiedzcie mi, co wg Was osoba zdajaca na prawo powinna na
    egzaminie
    > ustnym odpowiedziec na takie pytanie? Chodzi o to, zeby zrobic na
    > profesorkach dobre wrazenie.

    a tak szczerze - to po co chcesz studiowac prawo?

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2002-07-03 21:10:49
    Temat: Re: "Dlaczego chce pan studiowac prawo?"
    Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Ulysses <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:afuv4q$3jp$...@s...man.poznan.pl...
    > egzaminie
    >
    > a tak szczerze - to po co chcesz studiowac prawo?

    Zaznaczam, ze to nie nalezy do meritum watku. Ale skoro pytasz, chce
    studiowac prawo, bo:
    1. najlepiej znam sie na historii, ale nie chce studiowac historii
    2. nauka, takze pamieciowka, nie stanowi dla mnie wiekszego problemu
    3. jesli juz mam sie czegos uczyc, to wole czegos co ma jakies powazanie i
    autorytet, a nie np.studiowac politologie
    4. to ciekawe studiowac cos co jest podstawa, fundamentem praktycznie calego
    zycia spolecznego i cywilizacji.

    kolejnosc powodow nie jest przypadkowa.

    Ulysses

  • 4. Data: 2002-07-04 08:33:15
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    On Wed, 3 Jul 2002 23:10:49 +0200, "Ulysses" <u...@p...onet.pl> wrote:

    > Zaznaczam, ze to nie nalezy do meritum watku. Ale skoro pytasz, chce
    > studiowac prawo, bo:
    > 1. najlepiej znam sie na historii, ale nie chce studiowac historii

    na uamie masz tylko trzy semestry historii - nie wiem czy to dobry powód :)

    > 2. nauka, takze pamieciowka, nie stanowi dla mnie wiekszego problemu

    to się chwali :)

    > 3. jesli juz mam sie czegos uczyc, to wole czegos co ma jakies powazanie i
    > autorytet, a nie np.studiowac politologie

    o kurcze,
    prawo ma poważanie i autorytet ????

    a wiesz czym się różni ciało szczura od ciała prawnika leżące na asfalcie? :)))

    > 4. to ciekawe studiowac cos co jest podstawa, fundamentem praktycznie calego
    > zycia spolecznego i cywilizacji.

    pięknie powiedziane :)

    > kolejnosc powodow nie jest przypadkowa.

    ale zdajesz sobie sprawę, że będziesz później z tego żył? :)

  • 5. Data: 2002-07-04 08:58:27
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > ale zdajesz sobie sprawę, że będziesz później z tego żył? :)

    Zartujesz. Ilu ludzxi po studiach prawniczych zyje z prawa?
    Tu nie ma wolnego rynku...

    Michal.

  • 6. Data: 2002-07-04 08:59:45
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    On Thu, 4 Jul 2002 10:58:27 +0200 , "Michal Kukula"
    <m...@a...net.pl> wrote:

    > Zartujesz. Ilu ludzxi po studiach prawniczych zyje z prawa?
    > Tu nie ma wolnego rynku...

    e tam,

    Michal go wywalczy :)

  • 7. Data: 2002-07-04 09:12:17
    Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org>

    Ulysses napisał(a) w wiadomości: ...

    >4. to ciekawe studiowac cos co jest podstawa, fundamentem praktycznie
    calego
    >zycia spolecznego i cywilizacji.

    >2. nauka, takze pamieciowka, nie stanowi dla mnie wiekszego problemu

    Myślę, że w tej kolejności sam sobie odpowiedziałes na to pytanie.
    Szczególnie mnie się to pierwsze zdanie podoba...

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz "Jaszyn" Łukasz

  • 8. Data: 2002-07-04 12:30:07
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

> [...]
    > Ewentualnie napiszcie co Wy byscie powiedzieli w takiej sytuacji (pod
    > warunkiem oczywiscie, ze chcecie studiowac prawo)!

    Nie studiuje prawa ale mozesz zawsze powiedziec ze chcesz studiowac prawo
    zeby nie isc do wojska a matematyka spedza ci sen z oczu.

  • 9. Data: 2002-07-04 12:50:38
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "glos" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik Ulysses <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:afuv4q$3jp$...@s...man.poznan.pl...
    > egzaminie
    >
    > a tak szczerze - to po co chcesz studiowac prawo?

    A tak szczerze...
    Czy to nie skandaliczne, ze od takich pogadusek zalezy,
    czy kogos na studia przyjma ?

    Boguslaw

  • 10. Data: 2002-07-04 12:55:47
    Od: Marcin Surowiec <m...@j...pl>

    On Thu, 4 Jul 2002 14:50:38 +0200, "Boguslaw Szostak"
    <b...@u...agh.edu.pl> wrote:

    > A tak szczerze...
    > Czy to nie skandaliczne, ze od takich pogadusek zalezy,
    > czy kogos na studia przyjma ?

    nie,
    bo skońćzenie zależy od czegoś innego,
    a zresztą studia prawnicze i tak nie przygotowują do zawodu,
    więc nie ma problemu :)