  • 21. Data: 2002-07-08 16:48:25
    Temat: Re: "Dlaczego chce pan studiowac prawo?"
    Od: "Stokrotka" <m...@p...onet.pl>

    > Z pokolenia na pokolenie adwokaci to jest niezly dorobek wiedzy i
    > umiejetnosci i mysle ze takiego lepiej zatrudnic :)

    z dnia na dzien co raz bardziej mi smutno...czy nie ma mozliwosci zrobic
    aplikacji bez znajomosci?chce za rok zdawac na UJ.....ale ciagle slysze,ze
    korupcja i korupcja panuje na tym kierunku..
    jak to jest naprawde Panowie i Panie?

    pozdrawiam

    Ewelina

  • 22. Data: 2002-07-09 08:12:57
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > aplikacji bez znajomosci?chce za rok zdawac na UJ.....ale ciagle slysze,ze
    > korupcja i korupcja panuje na tym kierunku..

    A moze to tylko pogloski moze tak naprawde nie ejst. Moj kolega z maisteczka
    staral sie do Gdynii do marynarki no i mowili ze tam to trzeba meic plecy
    maxymalne .. i jakos bez tych plecow sie dostal i radzi sobie juz drugi rok
    skonczyl ...

    AJA

  • 23. Data: 2002-07-14 18:56:07
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

> [...]
    > aplikacji bez znajomosci?chce za rok zdawac na UJ.....ale ciagle slysze,ze
    > korupcja i korupcja panuje na tym kierunku..

    mniej wiecej tak jak piszesz, z dnia na dzien gorzej...
    a ty jak dobrze pojdzie to skonczysz za 6 lat...
    co wtedy bedzie?
    nie chce teraz myslec.
    ja mam jeszcze 2 lata.
    pozdrawiam

  • 24. Data: 2002-07-14 18:57:13
    Od: "MAGISTER" <w...@p...fm>

> [...]
    > staral sie do Gdynii do marynarki no i mowili ze tam to trzeba meic plecy
    > maxymalne .. i jakos bez tych plecow sie dostal i radzi sobie juz drugi

    tak poza konkursem to IMHO
    dostanie sie do marynarki troche sie rozni od dostania na aplikacje...
    po prawie do policji wezma kazdego...
    ale wszyscy mowia ze do szczytna trzeba miec plecy:)))
    pozdrawiam