    From: "Ulysses" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Dlaczego chce pan studiowac prawo?"
    Date: Wed, 3 Jul 2002 23:10:49 +0200

    > Użytkownik Ulysses <u...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:afuv4q$3jp$...@s...man.poznan.pl...
    > egzaminie
    >
    > a tak szczerze - to po co chcesz studiowac prawo?

    Zaznaczam, ze to nie nalezy do meritum watku. Ale skoro pytasz, chce
    studiowac prawo, bo:
    1. najlepiej znam sie na historii, ale nie chce studiowac historii
    2. nauka, takze pamieciowka, nie stanowi dla mnie wiekszego problemu
    3. jesli juz mam sie czegos uczyc, to wole czegos co ma jakies powazanie i
    autorytet, a nie np.studiowac politologie
    4. to ciekawe studiowac cos co jest podstawa, fundamentem praktycznie calego
    zycia spolecznego i cywilizacji.

    kolejnosc powodow nie jest przypadkowa.

    Ulysses