  • 1. Data: 2002-07-03 13:49:11
    Temat: po ilu urlop ?
    Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl>

    po jakim czasie pracodawca musi mi udzielic urlop wypoczynkowy ?

  • 2. Data: 2002-07-03 13:51:05
    Temat: Re: po ilu urlop ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 3 Jul 2002 15:49:11 +0200, "CafeNet EWA"
    <c...@p...onet.pl> zakodował:

    >po jakim czasie pracodawca musi mi udzielic urlop wypoczynkowy ?

    W roku, w którym nabywasz do niego prawo, a najpóźniej do końca marca
    następnego roku.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-07-03 13:55:08
    Od: "DC" <w...@n...szkola.net>

    >po jakim czasie pracodawca musi mi udzielic urlop wypoczynkowy ?

    Po pol roku pracy - 9 lub 10 dni urlopu (zalezy od skonczonej szkoly).

  • 4. Data: 2002-07-03 14:03:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 3 Jul 2002 15:55:08 +0200, "DC"
    <w...@n...szkola.net> zakodował:

    >Po pol roku pracy - 9 lub 10 dni urlopu (zalezy od skonczonej szkoly).

    Wtedy może, a pytanie brzmiało "kiedy musi".

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-07-03 14:06:52
    Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DC" <w...@n...szkola.net> napisał w wiadomości

    > Po pol roku pracy - 9 lub 10 dni urlopu (zalezy od skonczonej szkoly).

    chodzi o to ze przyjelem sie do pracy w lutym , kiedy proacodawca musi juz
    mi udzielic urlopu ?

  • 6. Data: 2002-07-03 21:08:50
    Od: "DC" <w...@n...szkola.net>

    > chodzi o to ze przyjelem sie do pracy w lutym , kiedy proacodawca musi juz
    > mi udzielic urlopu ?

    Po przepracowaniu pol roku (czyli w twoim przypadku ktoregostam sierpnia)
    masz prawo do urlopu (9 lub 10 dni). Pracodawca moze jednak nie podpisac ci
    podania o urlop wtedy kiedy ty bedziesz sobie zyczyl. Musi natomiast dac ci
    urlop tak, abys mogl go wykorzystac najpozniej do konca marca przyszlego
    roku.