  • Data: 2002-07-04 18:27:20
    Temat: Re: "Dlaczego chce pan studiowac prawo?"
    Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Jul 2002 23:10:49 +0200, uzytkownik "Ulysses"
    <u...@p...onet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
    tego co nastepuje:

    >Zaznaczam, ze to nie nalezy do meritum watku. Ale skoro pytasz, chce
    >studiowac prawo, bo:
    >1. najlepiej znam sie na historii, ale nie chce studiowac historii
    >2. nauka, takze pamieciowka, nie stanowi dla mnie wiekszego problemu

    Dobr studiowanie prawa to nie (tylko :> pamieciowka. To zrozumienie
    systemu w praktyce, na kazusach, przykladach a nie wkuwanie kolejnych
    regulek, definicji czy artykulow.
    Mozesz sie nauczyc na pamiec calej III Ksiegi KC, potem pojdziesz na
    egzamin do takiego Nestorowicza i wyjdziesz zmiazdzony :)

    >3. jesli juz mam sie czegos uczyc, to wole czegos co ma jakies powazanie i
    >autorytet, a nie np.studiowac politologie

    A co masz do politologi ? Bardzo ciekawy kierunek, kumpel skonczyl 3
    lata temu, teraz pracuje w MSW, jest w domu 2 tygodnie w roku ;>
    Miesiac temu nadzorowal budowe bazy sil polskich w Bagram
    (Afganistan)......

    >4. to ciekawe studiowac cos co jest podstawa, fundamentem praktycznie calego
    >zycia spolecznego i cywilizacji.

    I sie czesto przekonywac ze ani to spoelczne, ani cywilizowane :)

    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_