eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-24 16:29:04
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-24 09:15, Danusia wrote:

> [...]
    >>
    > I to jest prawda. Przepraszam jeżeli kogoś wprowadziłam w błąd samą
    > nazwą. Wynikała ona z tego że każdy spotkany Niemiec w Hamburgu w dwa
    > tygodnie temu jednoznacznie tak określał partię Die Linke, partię która
    > w swoim statucie i programie programie odwołuje się do haseł Karola
    > Marksa, krytykując zarówno koncentrację kapitału w rękach prywatnych,
    > jak i prymat międzynarodowych rynków finansowych. Paria ta uzyskała 8,7%
    > głosów i ma 64 mandaty w Bundestagu (czyli wiecej niż zieloni). Ci
    > komuniści w każdych kolejnych wyborach uzyskują coraz wiecej głosów i

    I to jest kolejna kłamliwa manipulacja dsanusi! w omawianym swoim
    oszukanczym poscie napisała ona, że 8,6% miejsc w Bundestagu objęli
    członkowie, konkretnej partii (nazwe jej pisała wszak z dużej liotery)
    tj. Komunistycznej Partii Niemiec. To kłamstwo!I na tym mozna by
    zakończć. Ale Danusia przyłapana na kłamstwie teraz kręci, że to
    posłowie Die Linke to sa owi komunisci. I znów kłamie!
    Die Linke to nie są komunści, partia ta nie wyodrębniła się z KPD iwcale
    nie okreslają się oni jako komuniści!!Owszem, w Die Linke istnieje
    całkowicie marginalna Platforma Komunistyczna (niem. Kommunistische
    Plattform, KPF), ale, uwaga!! liczy ona MNIEJ niż 1% członków Die Linke!
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Die_Linke

    > Trzeba wyraźnie zaznaczyć że w Niemczech ludzie jednoznacznie nazywają
    > ich komunistami, ale nie robią z tego powodu afery na cały świat. (...)

    Nie kłam wiecej! w Niemczech istnieje legalna partia komunistyczna o
    nazweie, która wymieniałaś, twierdziłaś, że jej członkowie (a nie żadni
    postkomuniści itp.) zajęli 8,6% miejsc w Bundestagu, a to ordynarne
    kłamstwo, do którego częściowe przyznanie dopiero na tobie wymusiłem.

    > Baju, baju. Zwykła maniupulacja liczbami i faktami. 15% pracujących
    > amerykanów którzy wg. niektórych źródeł nie opłacają żadnego
    > ubezpieczenia to dane którymi firmy ubezpieczeniowe mamią ludzi.

    Tak, Danusia "wie" lepiej od oficjanych danych , bo tak ją uczyli na
    WUML-u;-)

    Poza tym, jak napisałem, w istocie nieważne jest (w tej dyskusji) ilu
    Amerykanów ma ubezpieczenie, skoro WSZYSCY AMerykanie, nawet
    nieubezpieczeni prywatnie a nie osiągający pewnego dochodu (zwykle
    rocznie 15.800 $/osobę) mają prawo do świadczeń medycznych finansowanych
    przez agencje rządowe czy stanowe! Tego danusia zrozumiec nie możę!

    Dane
    > rządowe są jednoznaczne: 30% WSZYSTKICH obywateli USA nie ma żadnego
    > ubezpieczenia.
    Kłamstwo, - podaj źródło, tak jak ja to robię!
    Program typu Medicaid a zwłaszcza Medicare są dopiero
    > wdrażane przez Obame z wielkim oporem republikanów (ostatni kryzys).

    Nowe, kolejne kłamstwo Danusi, która liczy na to, że czytelnik nie
    przeczytał choćby linków, które uprzednio podałem! -Medicaid oraz
    Medicare powstały w 1965 r. (PL 89-97 Social Security Act of 1965,)

    > Wmawiana ludziom przez dziesiątki lat zasada: "Nieważne że ja mam
    > ubezpieczenie na 3 dni pobytu w szpitalu, liczy sie tylko to że sąsiad
    > będzie zdychał pod płotem, ja jestem od niego lepszy" jeszcze przez
    > wiele lat bedzie mąciła mózgi ludziom w USA. Dlatego europejczycy którzy
    > tam trafiają często mają opad szczęki, kiedy rozmawiają na ten temat z
    > miejscowymi.

    A Amerykanie masowo uciekaja sie leczyć w polskich szpitalach
    powiatowych;-))