eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-24 05:12:45
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-23 16:35, sqlwiel wrote:

    > Danka... Wyluzuj!
    > My tu wszyscy sobie czasem od debili (to taki skrót myślowy) wypisujemy.
    > (Ja już, żeby ułatwić i znieść bariery, samym nickiem prowokuję... )
    >
    > Nie daj się sprowokować, nie wymiękaj!
    > Trzymaj emocje na wodzy i będzie OK.

    Nie rozumiem, do czego lewacka kłamczucha Danusia ma nie dac się
    sprowokować?! Narazie nie dala sie "sprowokować" do podania faktów, na
    jakich mogłaby oprzec podawane przez siebie bzdury!

    Wprawdzie do niej, jak wczesniej pisałem, nalezy obowiązek dowodu
    wypisywanych przez nia lewackich głupstw, a własciwie ordynarnych
    kłamstw, ktore zakwestionowałem, ale, w drodze wyjątku, wykażę tu niżej,
    że kłamała, a przyłapaną na tym, bezczelnie udaje pierwszą pokrzywdzoną!;-)

    Otóż:
    1.
    >On 2013-10-21 11:47, Danusia wrote:>
    (...)
    > Przypominam Ci że aktualnie 8,7% posłów do Bundestagu to członkowie
    > Komunistycznej Partii Niemiec (nie żadni tam socjaliści).

    Aktualnie w Bundestagu nie ma nie tylko 8,7% posłów -członków
    Komunistycznej Partii Niemiec, ale nie ma tam ani jednego posła- członka
    tej partii!

    Historia (od 1918r.) Komunistycznej Partii Niemiec opisana jest tu:
    http://de.wikipedia.org/wiki/Kommunistische_Partei_D
    eutschlands

    Dla nieznających jęz.niemieckiego krótsza, polska wersja:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Komunistyczna_Partia_Ni
    emiec
    gdzie w konkluzji napisano, cyt. :"W 1968 roku z inicjatywy dawnych
    członków partii powstała, istniejąca do dziś, Niemiecka Partia
    Komunistyczna (DKP), posiadająca marginalne znaczenie polityczne."
    Wyniki wyborówz 2013r. do Bundestagu:
    http://de.wikipedia.org/wiki/Bundestagswahl_2013

    2.
    >On 2013-10-21 08:15, Danusia wrote:
    I...)
    > Jest taki kraj na świecie gdzie nie ma ZUSu. 30% ludzi w tym kraju
    >nie ma żadnego ubezpieczenia. Kolejne 30% ubezpieczone jest na 3-dniowy
    > pobyt w szpitalu w ciągu roku. Tylko pozostałe 40% stać na wykupienie
    > pełnego ubezpieczenia łącznie z emeryturą (czyli tak jak w Polsce ma
    > każdy pracujący i płacący składki [przymusowo]). Polak który tam trafi
    > ma opad szczęki kiedy sie dowiaduje że nikt go nie pogrzebie, bo tam
    > nie ma w ramach ubezpieczenia zasiłku pogrzebowego, trzeba sie
    > dodatkowo ubezpieczyć. Ten kraj to USA"

    To są rozbudowane kłamstwa Danusi, wymagające szerszego komentarza:
    a. Podane dane sa z gruntu fałszywe! Tylko 15% Amerykanów nie ma
    ubezpieczenia, ale i oni korzystają m.in. z bezpłatnej opieki lekarskiej
    i innych beneficjów w ramach m.on. Medicaid, Medicare, liczne programy
    programy stanowe itp. W wiekszosci stanów ubodzy obywatele USA dostają,
    w ramch np. Medicaid swiadczenia medyczne za darmo, jesli ich dochód nie
    przekracza 133% granicy ubóstwa. W Californi np. rocznie zarabiac nalezy
    rocznie do 15.800USD/osobe. Warto dodać, ze przywileje wynikające z w/w
    programów społecznych w b. wielu przypadkach większe sa niz u nas np.
    często darmowe leki.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Medicare_%28United_Stat
    es%29
    b.istnieja liczne, b. popularne plany emerytalne, np k401
    http://www.dol.gov/ebsa/publications/401kplans.html
    do których pracownik/przedsiębiorca może, ale DOBROWOLNIE!! (a nie jak
    Danusia kłamała, ze przymusowo!) przystapic.
    Są one popularne, bo, w przeciwieństwie do ZUS-u, czy OFE gromadzone tam
    pieniadze są faktycznie własnościa pracownika, pod ewnymi warunkami moze
    on je wypłacić w dowolnym momencie, a jesli robi to na emeryturze to
    wypłaty z tego funduszu (znów pod pewnymi warunkami) są zwolnione z
    opodatkowania!

    Niewiniątko Danusia, jak widac z powyższego, wypisujac swoje brednie
    zapewne z notatek porobionych na WUML-u, ordynarnie, jak to lewak;-)
    próbowała oszukac czytelników tej grupy!