eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-21 09:06:44
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-21 08:15, Danusia pisze:

    > Wtrącasz sie do dyskusji ale nie przeczytałeś wcześniejszych postów.
    > Jest taki kraj na świecie gdzie nie ma ZUSu. 30% ludzi w tym kraju nie
    > ma żadnego ubezpieczenia. Kolejne 30% ubezpieczone jest na 3-dniowy
    > pobyt w szpitalu w ciągu roku. Tylko pozostałe 40% stać na wykupienie
    > pełnego ubezpieczenia łącznie z emeryturą (czyli tak jak w Polsce ma
    > każdy pracujący i płacący składki [przymusowo]). Polak który tam trafi
    > ma opad szczęki kiedy sie dowiaduje że nikt go nie pogrzebie, bo tam nie
    > ma w ramach ubezpieczenia zasiłku pogrzebowego, trzeba sie dodatkowo
> [...]

    Danusiu! (Z całym szacunkiem dla Twej wiedzy i wkładu w tutejsze dyskusje)
    Prezentujesz myślenie lewicowe. Najgorszą zarazę, która dotknęła
    ludzkość na przestrzeni minionych dwóch wieków, obciążoną grzechami
    ludobójstwa. Jedynym skutecznym środkiem na tę zarazę jest siekiera,
    albo sznur i latarnia.

    System demokratyczny, gdzie jeden człowiek = jeden głos daje taką samą
    "władzę" (raczej: prawo podejmowania doraźnych, ni ch.a nie
    przemyślanych decyzji) każdemu, "per capita", niezależnie od jego
    wiedzy, świadomości, zaangażowania itp. To zły system.

    "Jedzcie gówno! Miliony much nie mogą się mylić!"

    Dokładnie tak działa demokracja. Te decyzje podejmuje motłoch, czyli
    miliony much smakujących w gównie. To muchy jedzące gówno wybrały Obamę
    w USA, a PiS i PO u nas. Te muchy rzucą się na każde gówno, które im się
    podsunie. A bandy złodziej wyspecjalizowały się już w przyprawianiu i
    ozdabianiu tego gówna, aby tylko się tym milionom much podobało.
    Takim gównem jest UE, przymusowy system ZUS czy NFZ oraz każdy pomysł
    "zabrać bogatym i rozdać biednym" (przy okazji: ukraść 40%, ale o tym
    się nie mówi).

    Jestem zdecydowanie za tym, aby zabrać wszystkim ZUS i NFZ (w tym mnie,
    bo jestem na etapie bycia beneficjentem obu tych systemów), ale z
    zachowaniem zasady "oddać każdemu co należne", czyli: dać mi do garści
    te pieniądze, które (choćby ze statystyki) wydano by na mnie. Sam lepiej
    się nimi zajmę, niż ta banda złodziei i zarządców niewolników.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.