eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego TOPR i GOPR nie staną się częściowo odpłatne? › Re: Dlaczego TOPR i GOPR nie staną się częściowo odpłatne?
  • Data: 2018-09-06 16:36:59
    Temat: Re: Dlaczego TOPR i GOPR nie staną się częściowo odpłatne?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:pmqoao$j2a$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-09-06 o 10:23, Olin pisze:
    > Dnia Thu, 6 Sep 2018 01:03:22 +0200, PiotRek napisał(a):
    >> Nawiasem mówiąc, wieki temu na pl.rec.gory jeden ratownik
    >> wyciemniał, że
    >> najwięcej i tak kosztuje "bycie w gotowości". Same koszty akcji
    >> ratunkowych
    >> ponoć nie są powalające w porównaniu z utrzymaniem ludzi i sprzętu.

    >To brzmi logicznie. Ludzie są. Sprzęt jest. Smigło trzeba konserwować
    >i utrzymywać. Właściwie koszt to tylko paliwo w ilości większej niż
    >rutynowe jazdy.

    Akurat przy smiglowcu koszta latania moga byc duze.
    Bo nie tylko paliwa sporo, ale dochodzi jeszcze zuzycie/resursy czesci
    i przeglady ... tez co iles tam godzin lotu.
    A stanie krotkiego okresu kosztuje tylko tyle co remont dachu hangaru
    :-)

    Jakby mial rok stac, to pewnie by sie nie oplacalo, jak lata raz na
    tydzien ...

    http://helipoland.com/wynajem-smiglowca/

    Powiedzmy ze ten toprowski kosztuje 5000zl/godzine, to pilot na
    miesiac kosztuje wiecej, a trzeba dwoch.

    Za to jak ratownik na etacie ratownika, to juz wszystko jedno - siedzi
    w gotowosci, czy idzie w akcji.

    Podobnie jak z tym kosztem sciagniecia koszulki z pomnika przez
    policje ...

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1