  • Data: 2003-03-03 21:17:52
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <t...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    news:b3vssp$juc$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No ale "smierc frajerom". Kiedys przy okazji oszustow oferujacych
    > sprzedawanie samochodow w systemie argentynskim jako normalny kredyt
    > konsumpcyjnych pisalem, ze co prawda nie lamia prawa (bo nie mozna im
    > udowodnic oszukiwania klientow skoro rozmowa odbywa sie w cztery oczy a
    > podpis pod umowa jest podpisem, koniec i kropka) ale powinien byc ktos jak
    > Szeryf ktory po prostu kaze im wypier* z miasta. Ja wiem, ze oszukuja,
    Pani

    Bardzo fajny pomysł.... tylko gdzie znajdziesz tak nieludzkiego człowieka,
    który nie zacznie "wypier* z miasta" tych, którzy akurat jemu podpadną?
    Przypomina mi się film Sędzia Dredd z Sylvestrem Stalone. Bardzo mi się
    podoba idea prawa w tym filmie. Tyle, że niestety brakuje ludzi, którym
    można by powierzyć taką władzę.

    > wie, Pan wie, ludzie wiedza a te lajzy w najlepsze kreca swoj oszukanczy
    > interesik bo prawo jest bezsilne. Przykre...

    Jak ludzie wiedzą, to kto nie wie? Jak wiedzą wszyscy, to w czym problem?
    Niech wszyscy "dziękują" za takie usługi i wtedy Ci ludzie sami z głodu
    zdechną i nie będzie problemu.

    pozdrawiam
    Alek