    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Date: Thu, 20 Mar 2003 22:21:46 +0000 (UTC)
    <3...@e...pl> <b523ss$f3p$1@news.onet.pl>
    <3...@e...pl> <b52h4d$dc4$1@news.onet.pl>
    <b52mrn$1mg$1@atlantis.news.tpi.pl> <b52sbd$8o4$2@news.onet.pl>
    <j...@4...com> <b53nu5$epa$2@news.onet.pl>
    <a...@4...com> <b54vl9$p2g$1@news.onet.pl>
    <i...@4...com> <b55a6e$m2f$2@news.onet.pl>
    <o...@4...com> <b56ct3$r50$2@news.onet.pl>
    <b56ob7$n0e$1@atlantis.news.tpi.pl> <b574m7$oub$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <b5c0be$b6g$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>

    Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    news:b5c0be$b6g$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Pomylil pan adresy. Nie ja obiecywalem.

    Nie twierdzę, że obiecywałeś. Po prostu ciagle mówiłeś o dialerze,
    który umożliwia łączenie się nie tylko z serwisem macierzystym, ale
    także z resztą Netu. Prosił Cię o niego Scream, prosiłem i ja, ale
    nie wskazałeś namiaru na taki, a mimo to nadal o nim mówisz...

    > Nie lamentuje i pisalem wielokrotnie, ze problem osobiscie mnie
    > nie dotyczy.

    To po co te lamenty nad biednymi userami, co to mają problemy ze
    słowem pisanym? Jeśli komuś sperma uderza do łba i klika co
    popadnie, żeby obejrzeć gołe dupy, to niech za to płaci.

    > Jak odobaloby sie panu gdyby TPSA naliczyla Panu 2 000 PLN
    > na tej podstawie, ze wszedl Pan do jakiegos sklepu, w zwiazku z
    > czym zobowiazal sie do laczenia wszystkich rozmow przez Honolulu
    > na Hawajach. Ozywiscie na drzwiach sklepu byloby napisane ze
    > obowiazuje w nim regulamin, a regulamin stanowilby, ze otwierajac
    > dzwi godzi sie pan wlasnie na laczenie rozmow przez owo Honolulu..

    Wiesz, ja prosty człowiek jestem i nie bardzo rozumiem takie
    analogie, ale może tym razem mi się uda? Wyjaśnij mi tylko, co
    miałeś na myśli, bo w szkole mnie tego nie nauczyli, a i kilka lat
    już minęło od ostatniej lekcji, gdzie miałem mówić "co autor miał na
    myśli", więc mimo starań nie rozumiem powiazań...

    Dla ułatwienia dodam, że użytkownik płaci za korzystanie z zasobów
    serwisu, czyli oglądania gołych panienek, a jest to większy konkret,
    niż oglądanie gołych półek w sklepie.

    > Dialer sam w sobie nie jest niczym zlym. Lecz jest NIEBEZPIECZNY
    > w ten sposob, ze mozna przez nieuwage "zamowic" to, czego zamawiac
    > sie nie zamierzalo. Dlatego uwazam, ze wykorzystujacy dialer
    > powinien dolozyc SZCZEGOLNYCH staran, by uzywany przez niego
    > produkt nie narobil szkod.

    Nóż sam w sobie nie jest niczym złym. Lecz jest NIEBEZPIECZNY w ten
    sposób, że można przez nieuwagę zrobić komuś coś, czego zrobić się
    nie zamierzało. Dlatego uważam, że produkujący noże powinien dołożyć
    SZCZEGÓLNYCH starań, by jego produkty nie narobiły szkód.

    Aż się prosi, żeby dodać ostatnie zdanie - i dlatego wszystkie noże
    powinny być z tępymi czubkami i broń Boże ostre...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"