  • Data: 2003-03-17 20:10:07
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik januszek napisał:
    > No to prosze, bardzo prosze, nie wypisuj wiecej takich rzeczy jak te:
    [ciah cytat]

    przeczytaj _wszystkie_ moje posty z tego wątku i znajdziesz odpowiedź na
    swoje pytanie

    takiej możliwości NIE MA, to co jest w cytacie to akurat prawda
    nie można udostepniać dostępu do internetu tak jak np onetKonekt, wolno
    tylko dawać dostęp do wydzielonych zasobów... Jeśli Onet będzie chciał
    sobie zrobić dialer dla swojego serwisu, to będzie widać tylko Onet i
    serwisy w jego obrębie, ale np na google już nie wejdziesz. Rozumiesz?

    > Ja ze swej strony podalem link do dialera. Wystarczylo podpiac modem
    > uruchomic i sam bys zobaczyl, ze taka mozliwosc jest. Nie
    > skorzystales, nie sprawdziles - to siedz cicho.

    a Ty skorzystaleś?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl