  • Data: 2004-11-18 11:01:27
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:cnhtma$nd1$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Ja naleze do tych trzecich..
    > czlowiek powinein odpowiadac za to co robi, WIEC oszustow nalezy karac.

    Zgadzam sie w pełni.
    Pokaż mi którym miejscu TP SA robi inaczej niż zobowiązała się w umowie,
    czyli gdzie cie oszukała?

    > Prawem takim, ze TP SA jest DZIEKI PANSTWU praktyczniym monopolista.

    Częściowo monopolistą, ale nawet jeżeli uznamy ją za pełnego monopoliste,
    to nie ma to żadnego wpływu na to co abonent zrobi z końcówką kabla, który
    mu TP zostawi w mieszkaniu.

    > - Tylko jest jeszcze w RP PRAWO i toprawo mowi m innymi ze
    > postanowiena umowy sprzeczne z prawem sa NIEWAZNE.
    > - O rodzaju umowy swiadczy jej TRESC a nie tytul..

    Zgadzam się.
    Który punkt umowy z abonamentem jest niezgodny z prawem?

    > Jeszcze raz.
    > Chodzi o to CO TP SA sprzedaje.. i co kupujacy SADZI ze kupuje.

    Czy TP daje do dyspozycji abonenta kabel o innych, gorszych właściwościach
    niż zobowiążała się w umowie.

    > Mamy takie (byc moze glupie) prawo, ale mamy, ze konsumnent
    > POWINIEN BYC POINFORMOWANY o wlasnosciach tego co kupuje i na co moze
    byc
    > narazony (stad glupawe napisy ze nienalezy tego czy owego z produktem
    > robic)

    Jak wyżej.
    Czy TP coś zataja o zdolności kabla, który zostawia w mieszkaniu?

    vertret