  • Data: 2004-11-18 11:27:56
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Asmodeusz pisze:

    [...]

    > Nieprawda.
    > Jest to prawdą w przypadku własnych numerów 0700. I w tym kierunku TPSA
    > podjęła odpowiednie kroki (sprawdzanie dialerów, bezpłatne blokady).
    > Natomiast nie jest to prawdą w przypadku połączeń do innych operatorów,
    > a o takim mowa w tym wątku. I w tym przypadku TPSA nie proponowała
    > nikomu usługi i nie w imieniu tego kogoś pobiera opłaty.

    Wyglada na zblizenie stanowisk...
    CZyli TP SA "poczula sie" do obowiazku kontroli tego,
    co robia jej "bezposredni klienci".
    Natomiast "inni operatorzy" maja to gdzies...
    i TP SA tez ma to gdzies...

    ale sprawa jest "rekurencyjnie" ta sama,
    tylko ze pomiedzy ew oszustem a TP SA jest dodatkowy posrednik.

    > Tak.

    GDYBY TP SA nie byla monopolistom dzieki USRAWODAWCA RP
    podpisalbym sie pod tym.

    > Nie rozumiem zdania "tpsa umieszcza w cenniku usluge, o której klient
    > nie wie". Czy ten cennik jest jakis tajny czy co ? Jak klient przeczyta
    > cennik to się o tej usłudze chyba dowie, no nie ?

    Kient czytajac poisnaje jedynie NAZWE uslugi.
    CZYM ta usluga jest - nie dokonca wie.
    W szczegolnosci nie wie ze ejst to usluga pozwalajaca przez
    "niediostateczna uwage" przelaczyc automatycznie na numer wysokoplatny.

    > Ceny za połączenia na numery 0700 i podobne - są w cenniku.
    > Ceny za połączenia do innych operatorów także są w cenniku. Ceny usług
    > innych operatorów są w cennikach tychże operatorów.
    > Jeśli nie ma w cenniku, to nie ma prawa być na fakturze, proste.

    Nie proste... tylko WYDAJE sie proste..

    Cennik jest "integralna czescia umowy", lecz klient podpisuje umowe
    a POTEM juz nie podpisuje jej zmian w postaci zmian cennika..

    > TPSA mu zmieni ?

    TP SA udostepnia klientowi uslugle ktora jest NIEBEZPIECZNA.
    pozwala oszustowi "nabic sobie kase" kosztem oszukanego klienta.

    > Do czego to doszło, monterzy tpsa instalują ludziom
    > dialery :)

    No baaardzo smieszne...

    > Aaa, no tak, piszesz "automatycznie". Tzn że operatorzy
    > błękitnej linii logują się na komputery klientów i zmieniają ?

    Jeszcze smiesniejsze...

    > Wybacz ironię, ale klient sam sobie zmienia.

    Nie SAM zmienia, a zmienia mu INNY klient TP SA (lub firmy z nia
    wspolpracujacej), dlatego, ze TP SA pozwala mu na czerpanmie KORZYSCI z
    tego procederu.

    > Jeśli przy tym nie wie co
    > robi, to sam sobie winien.

    Nie kazdyjest nawet yakmadry jak ja,
    a co dopiero tak genialny JAK TY.

    Znaczy glupich nalezy okradac - tak ?

    > Nie powinien podłączać od linię telefoniczną
    > urządzenia które potrafi wykonywać połączenia automatycznie, a którego
    > nie umie obsługiwać.

    ciagle to robisz, tylko byc moze o tym nie wiesz,
    WYDAJE Ci sie , ze "umiesz obslugiwac",

    bo ludzie o INNYM systemie wartosci
    (tacy ktorzy uwazaja ze okradac NAWET GLUPIEGO nie wolno)
    zadbali o to,
    by oprogramowanie komputera nie pomagalo Cie okradac.

    Jesli znajduja "dzire", to JA LATAJA,
    a nie wyzywaja od glupkow tych, ktorych krzywdza.

    > TPSA nie obsługuje komputera klienta. Komputer klienta jest obsługiwany
    > przez klienta. Gdyby komputer sobie stał włączony a klient by go nie
    > dotykał to parametry usługi nie zmieniłyby się "automatycznie".
    > Parametry usługi zmeiniają się na skutek działań operatora komputera -
    > klienta. Klient jest winien. Nawet jeśli nie jest winien działaniu z
    > premedytacją, to jest winien nieświadomemu spowodowaniu błędnego
    > działania usługi.

    Korzystasz z ochrony ale nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy.
    I natrzacasz sie z tych, ktorzy z niej nei korzystaja.

    Cala siec uslug telefonicznycj jest JA K SYSTEM.
    I ten system nie powinien pomagac w oszukiwaniu ludzi.
    OPERATOZY systemu sa OSPOWIEDZIALNI (przynajmniej moralnie)
    w sprawie POMAGANIA w okradaniu i oszukiwaniu innych.

    CZemu nie ?

    Boguslaw