  • Data: 2005-10-01 11:27:55
    Temat: Re: Dialer-czy muszę płacić?
    Od: "Lucjan" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > możesz się powołać i musisz zapłacić rachunek. Twoja reklamacja też nie
    > zostanie uwzględniona. Moim zdaniem po prostu wciskasz nam głodne
    > kawałki, albo jesteś dzieciakiem na którego nakrzyczeli rodzice po
    > obejrzeniu rachunku telefonicznego.
    >
    > Takich "nieświadomych" dialerów nie ma już od dobrych dwóch lat. Pozatym
    > nie da się "nieopatrznie" zainstalować takiego dialera, gdyż przecież
    > musisz go najpierw świadomie ściągnąć, a następnie świadomie zgodzić się
    > na jego uruchomienie. Wiedziałeś co ściągasz. I nikt nie opisuje
    > dialerów jako programów do wysyłania SMSów.

    Głodne kawałki...powiadasz. Ta strona to sms.priv.pl lub
    sms.it.pl; "nieopatrzenie" znaczyło, że tak, zgodziłem się na instalację
    programu do wysyłania smsów, ale nie na program łączący mnie z audiotele, o
    czym nie było nic w komunikatach które potwierdzałem. Po instalacji
    rozłączyłem się, po chwili postanowiłem wysłać tego smsa, uruchomiłem ten
    program, który sam wywołał połączenie. Śpieszyłem się i nie zwróciłem uwagi,
    że to nie jest moje standartowe połączenie, przy czym w okienku połączenia
    nie było widać z jakim numerem się łączę. Sprawdziłem to później, bo okazało
    się że z wysyłania sms nici.

> [...]
    > dostęp do stron erotycznych i pracują na taryfie 5, co oznacza, że za
    > minutę płacisz 3,66 z VAT. Skoro musisz "słono zapłacić", to znaczy, że
    > siedziałeś tam kilkanaście minut, a może nawet i do końca połączenia.
    > Chyba nie chcesz nam wmówić, że nie zorientowałeś się nawet, że oglądasz
    > stronę erotyczną, a nie bramkę SMS? :) Już sama nazwa programu sugeruje,
    > do czego on służy.
    >
    > Pozdrawiam, i na przyszłość radzę zaspokajać swoje potrzeby w mniej
    > kosztowny sposób. A jeśli już - to potem nie mieć do nikogo pretensji.

    eeech...jestem już dużym chłopcem i moja kobieta mi w zupełności wystarczy -
    choć nie jest to na pewno mniej kosztowny sposób :)
    Co do pretensji - nie chciałem łączyć się z tym numerem, nie wchodziłem na
    żadne strony z panienkami, więc czuję się po prostu oszukany. Wiem, że dałem
    się nabrać, ale to właśnie polega na nabieraniu ludzi.

    pozdrawiam