  • Data: 2004-11-14 12:39:18
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Drzewiecki"
    <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał w wiadomości
    news:uidep019secfs5o59u0vt9bdmq3huc5ive@4ax.com...
    >No chyba, żeby wprowadzić zasadę domyślnego blokowania połączeń
    międzynarodowych (choć do 0700 powinno to być).:-)

    Tak samo powinny być domyślnie pozamykane te knajpy, które stoją przy
    płatnych autostradach.
    Ja ostatnio zapłaciłem za przejazd z Katowic do Krakowa i stanąłem po paru
    metrach na cepeenie.
    Sam nie wiem kiedy znalazłem się w pobliskim barze i podano mi dużą
    golonke, frytki, surówke i flaszke wódki.
    Okazało się, że teraz beszczelnie chcą, abym zapłacił za to co niby
    zjadłem.
    Będę sie odwoływał do dyrekcji tej autostrady, bo nie może tak być, że
    człowiek przejdzie się dwa kroki, coś niby zje a potem chcą kupe kasy! A
    skąd ja mam wiedzieć ile to kosztuje a przecież na bramce pisze 5 zł!

    vertret