  • Data: 2004-11-19 00:04:22
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > Na udziale w procederze i czerpaniu z niego największych profitów
    > TP SA 50%
    > Legion Polska 25%
    > Oszust dialerowy 25%

    Zaiste genialne. Teraz czekam, kiedy zażądasz skazania za współudział w
    spowodowaniu każdej 'nielegalnej; śmierci przedsiębiorców pogrzebowych -
    wszak oni z tego ciągną kolosane zyski.

    > Przypomnę, że kwestia dotyczyła istnienia plików udających .jpg, które
    > mogą namieszać w komputerze, w co nie wierzyłeś choć masz się za takiego
    > speca od kompów.

    Sklerozę to masz potężną. Czy to może dwójmyślenie?

    Oczywiście, że można zmienić rozszerzenie nazwy pliku. Przypuszczam, że
    nawet tobie by się to udało.

    Chodziło o wykazanie, że jest mi to w stanie zaszkodzić.

    > Tobie nie namieszało bo używasz Mozilli.
    > Jednak 89% procent ludzi używa IE i im taki plik mógłby namieszać.

    Nie wiesz, czego używam. Użyłem konquerora _oraz_ internet explorera
    (mam osobną maszynkę do wingrozowych gier i jest też na niej IE5.5).

    Jedyne, co się stało, to próba wyświetlenia tego pliku w jedynej
    postaci, jaką IE rozpoznał - tesktu.

    Nic się nie zalęgło, nie zainstalowało, nie próbowało przejąć kontroli.