    Date: Mon, 08 Nov 2010 15:55:27 +0100
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Deweloper mnie oszukał

    W dniu 08-11-2010 15:44, .B:artek. pisze:

    > Z kim masz zawartą umowę? Tylko z deweloperem czy z deweloperem i
    > bankiem? Jak tylko z deweloperem, to deweloper musi oddać Ci kasę -
    > inaczej sobie robi pod górę.

    Najczęściej elementem umowy na kredyt hipoteczny jest umowa z
    deweloperem - a raczej pisemna akceptacja przez niego różnych warunków,
    od której uzależniona jest wypłata transzy kredytu, np. tego, ze w razie
    zmniejszenia należnej deweloperowi kwoty, zwróci on pieniądze w
    pierwszym rzędzie bankowi.

    Ja takie coś mam w mojej umowie. I w poprzedniej, 10 lat temu, też takie
    coś było.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813