  • Data: 2009-03-21 10:57:14
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gq2bar$n8r$1@inews.gazeta.pl...

    > ciężko, o ile w
    >
    > Jak wszystko na grupach.

    > Za co by nie było, dzieci się nie leje.

    Nie powinno się, powinno się znać lepsze metody.
    Ale ta jest lepsza niż brak jakiejkolwiek.

    > dużo większym brakiem
    >
    > Po pierwsze bezstresowe wychowanie to jakiś mit.

    Niekoniecznie.
    Nie raz spotykałem szczyla, po którym od razu było widać, że nigdy wpierdol
    nie dostał, a by mu się przydało i to mocno.
    Najlepiej tu i teraz.

    > Po drugie klaps, to klaps, a bicie to bicie. Na klapsa goście
    > nie zareagowaliby wianiem z miejsca zdarzenia.

    Nie dałbym za to głowy.
    Mogli być tak przewrażliwieni, jak Wy dwie na punkcie kotów.