  • Data: 2009-03-21 14:55:00
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał :

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie powinno się, powinno się znać lepsze metody.
    > Ale ta jest lepsza niż brak jakiejkolwiek.

    Czyli znasz inne?

    > Nie raz spotykałem szczyla, po którym od razu było widać, że nigdy
    > wpierdol nie dostał, a by mu się przydało i to mocno.
    > Najlepiej tu i teraz.

    Więc sam widzisz - nie znasz innych metod... Lać "szczyla"
    "wpierdol" tu i teraz, i to mocno!
    A wiesz, że tacy lani sa właśnie potem tak agresywni jak to prezentujesz?
    I żadne lanie nie pomoże pozbyc się im agresji, która tworzyła
    sie w nich latami. Tu może pomóc tylko psycholog/psychiatra.

    > Nie dałbym za to głowy.
    > Mogli być tak przewrażliwieni, jak Wy dwie na punkcie kotów.

    Nie chodzi o koty (to był przykład), tylko o Twój (i owego ojca) brak
    wrażliwości. Po prostu obaj nie zdajecie sobie sprawy, co może dziać
    się w psychice dziecka słyszacego (od _swego_ ojca) o skopaniu tego
    "ślicznego kotka". Dlatego nie rozumiesz, jaka dzieje sie dziecku krzywda.
    Być może większa, niż, dostanie fizycznego lania.

    Krystian