  • Data: 2009-03-20 14:08:54
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gq03j7

    > Na takiego samego psychola wyrośnie jego syn, ucząc się od tatusia,

    Hmmm... zastanawia mnie, jakim cudem z tych samych rodziców wyrósł syn -
    psychol i furiat oraz jego siostra - chodzący ideał bez skazy. Normalnie
    cud ;-)

    > Nie jestem przesadnie wierząca, ale wyrażanie się przy dziecku "ten Bóg
    > sk....yn odebrał mi żonę" - jest właściwe???

    W każdym razie nie nadaje się do złożenia wniosku o przydzielenie tej
    rodzinie kuratora czy wręcz odebranie ojcu praw rodzicielskich. Cały czas
    mam wrażenie, ze prowadzisz z bratem dziwne gierki, a dziecko w tym
    wszystkim jest tylko kartą przetargową.

    > To się chyba nazywa "solidarnością plemników", nie racjonalnym mysleniem.
    > Skoro "bratem" zainteresowała się policja i prokurator, to chyba jednak
    > coś
    > w tym jest.

    Z jakiego powodu się nim zainteresowała? Z powodu kota? ;-)