  • Data: 2009-03-20 15:40:46
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Nie wiem, czy to kobieca skłonność do przesady, ale na podstawie tego co
    > opisano mówienie o psychopatii to gruba przesada.

    A tu akurat nie miałam na mysli akurat tego konkretnego faceta. Chciałam Ci
    pokazać, że nie zawsze rodzina biologiczna jest czymś, o co warto walczyć.

    > Ktoś kto więcej uwagi poświęca jakości życia kota niż dziecka też nie.

    Nigdzie wątkotwórca nie przejawil takiej postawy (było tam coś o rzucaniu
    talerzami, braku owoców, praniu mozgu dziecku "tej pani nie znam" o ciotce
    etc)

    > Jeśli tylko są takie podejrzenia to jak najbardziej.

    I o to chodzi.

    --
    pozdrawiam
    Justyna