  • Data: 2009-03-20 10:25:26
    Temat: Re: Deprawowanie małoletnieo dziecka
    Od: " maxi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Facet jest niereformowalny...

    Wyobrażcie sobie sytuację, gdzie w JEDNYM budynku ze wspólnym wejściem,
    dzieci /mam równolatkę, chodzi do tej samej szkoły/ się nie znają, bo wujek
    od urodzenia syna /żyła wtedy jego żona, zmarła rok temu/ zabronił
    kategorycznie , bez powodu, dzieciom się kontaktować ze sobą.Codziennie
    mijają się w drzwiach kilka razy. Tłumaczenie "bratu" nic nie pomaga -
    dziecku mówi "ja nie znam tej pani"... Dziecko brata jest systematycznie co
    piatek, na weekend wywozone poza Warszawę, do rodziny zmarłej żony, a on
    wraca do domu i nic nie robi...gwiżdże sobie, mówi do siebie, klaszcze w
    ręce...W tygodniu dziecko - jak się da -ląduje u sąsiadki, siedzi zazwyczaj
    do 19-tej. Jak dzieci jadą na szkolną wycieczkę, do kina, do teatru - mały
    siedzi w domu i wtedy zazwyczaj "przeszkadza", bo słyszę krzyki na
    górze...Brat ma pieniądze - mógłby mały jechać, ale - sam nie pojedzie z
    dziećmi autokarem, a ojciec "nie ma czasu". Dziecko jest blade, strasznie
    chude...je niewiele, nie zna smaku banana , owoców, warzyw. a dobrze
    gotuję - po smierci bratowej chciałam pomóc, by mały miał świeże i gotowane
    posiłki. Jedząc z innym dzieckiem może by się skusił - jak nie je, słyszę na
    górze krzyki ojca, ostatnio też poleciały talerze i sztućce, chyba na
    podłogę...
    Brat nie chciał mojej pomocy, pieniądze ma, bo stać go na sprawę sadową,
    którą komuś wytoczył, ale ja sądzę, ze o własne dziecko nie dba. Dlatego
    myslę o jakimś kuratorze, nie o odebraniu dziecka
    ojcu.