    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Definicje i opis znaków drogowych
    Date: Tue, 01 Sep 2009 21:57:24 +0200

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1393.htm

    > Szczególnie chodzi mi o znaki E-17a i E-18a: jak sie mają do terenu
    > (nie)zabudowanego.

    § 66. 1. Znak E-17a "miejscowość" oznacza wjazd do miejscowości.
    2. Znak E-18a "koniec miejscowości" oznacza wyjazd z miejscowości.

    Nijak się mają do terenu zabudowanego - oznaczają że jesteś w danej
    miejscowości, mają wyłącznie znaczenie nawigacyjne za wyjątkiem sytuacji
    kiedy pod znakiem E-17a znajduje się znak zakazu który obowiązuje wtedy
    na terenie całej miejscowości, chyba że jest lokalnie na jakiejś drodze
    zmieniony lub zniesiony.