  • Data: 2004-07-12 17:05:01
    Temat: Re: Darowizna z zabezpieczeniem ???
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12 Jul 2004 18:46:13 +0200, Andrzej & Ewelina Merlin naskrobał(a):

    > Cześć, tak właśnie jej tłumaczyłam. A czy są jakieś możliwości utrudnienia
    > tego, bo ona musi koniecznie pozbyć się tego mieszkania (nie pytajcie się
    > dlaczego, bo nie wiem)? Słyszałam coś o służebności mieszkaniowej albo o
    > darowiźnie mieszkania w zamian za opiekę? Czy w tych przypadkach własność
    > przechodzi z ciotki na syna?

    Oczywiście że własność się zmienia. Można wpisać służebność mieszkania co
    spowoduje że komornik będzie sprzedawać obciążoną nieruchomość. I po
    egzekucji babcia będzie miała nowego właściciela mieszkania :D.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org