    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darowizna - samochód - na kilka osób
    Date: Wed, 15 Feb 2006 15:37:37 +0100

    Użytkownik "Boa" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dsv6bk$t95$1@daniel-new.mch.sbs.de...

    > A po co to? Ja przepisy znam i wiem, że wartość jest OK (odpowiada
    > wartości rynkowej i nie przekracza progów), a darowizna pierwsza, bo obaj
    > przyszli właściciele nigdy w życiu nie dostali darowizny.
    Ty może znasz ,ale w wydziale komunikacji niekoniecznie.
    Sam to przerabiałem i powiedzieli mi w komunikacji , że oni nie muszą znać
    przepisów skarbowych i tylko skarbowy wie czy to pierwsza darowizna czy nie.
    Ale w skarbowym przeszło bez bólu, tylko jakieś znaczki chyba za 15 zł za to
    potwierdzenie na umowie, że podatek się nie należy.
    W tej umowie jeszcze chcieli numer NIP obu stron pewnie po NIP sprawdzają
    czy to rzeczywiście pierwsza darowizna
    mareK