  • Data: 2005-12-12 16:55:51
    Temat: Re: Darmowe programy a prawo
    Od: JFK <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Dec 2005 12:27:18 +0100, Mike napisał(a):

    > konsekwencje prawne za udostępnienie takiego programu? Zaznaczam, że nie
    > mam licencji.....i jestem studentem;)....
    Przekompiluj czyms darmowym i po sprawie.
    Gorzej jesli uzywasz bibliotek jakich w zaden sposob za free legalnie sie
    dostac nie da.
    Wtedy albo musisz je kupic albo napisac legalne odpowiedniki.
    Nawiasem mowiac jako student lapiesz sie na sporo darmowych wersji
    narzedzi ktore normalnie za free nie sa. Wiec popytaj na uczelni.
    Przy okazji sprawdz czy "Twoje ukochane srodowisko"(tm) nie jest gdzies na
    uczelni legalnie dostepne w ramach licencji wydzialowej.
    Zazwyczaj takie srodowiska umozliwiaja kompilacje freeware bez zadnych
    dalszych ograniczen.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/