  • 1. Data: 2008-04-20 19:08:01
    Temat: Dane prokuratora - czy można uzyskać?
    Od: " " <m...@g...pl>

    Czy strona ma prawo do zapoznania się z danymi prokuratora, w szczególności:
    data urodzenia, rok rozpoczęcia i zakończenia studiów i uczelnia na której
    studiował ?
    Takie dane mogą być bardzo pomocne np. w celu ustalenia, czy adwokat drugiej
    strony nie jest np. byłym kolegom ze studiów prokuratora itp. i na tej
    podstawie wnioskowania o oddalenie.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-20 20:27:08
    Temat: Re: Dane prokuratora - czy można uzyskać?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szczególności:
    > data urodzenia, rok rozpoczęcia i zakończenia studiów i uczelnia na

    Naszej klasy próbowałeś? Bo to kopalnia wiedzy :-)

  • 3. Data: 2008-04-20 20:41:53
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ..

    > Naszej klasy próbowałeś? Bo to kopalnia wiedzy :-)

    Próbowałem :)
    dzięki,

  • 4. Data: 2008-04-20 20:42:37
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Próbowałem :)
    > dzięki,

    Tzn. dla jasności: próbowałem ale bez skutku stąd ten post...

  • 5. Data: 2008-04-20 22:27:17
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > drugiej
    > strony nie jest np. byłym kolegom ze studiów prokuratora itp. i na tej

    A myslisz, ze jak nawet ustalisz, iz ten, czy tamten prokurator studiowal z
    pasibrzuchem-mecenasem na roku, ktory liczyl 150-200 studentow, to wniosek o
    wylaczenie na tej podstawie "chwyci" ? Wiesz kto rozpoznaje ten wniosek i
    jak wyglada w praktyce procedura ?

    Zapomniej, aby prokuratura udzielila ci takich danych

    Cezar

  • 6. Data: 2008-04-20 22:53:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniej, aby prokuratura udzielila ci takich danych

    Prokurator z adwokatem mogą się znać nie tylko ze studiów. Okazji mają
    mnóstwo, więc raczej trudno je wszystkie sprawdzić.