    From: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dane osobowe.
    Date: Fri, 12 Dec 2003 08:26:20 -0600

    "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> wrote in message
    news:brc4cb$ra2$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Wczoraj po klasach w gimnazjum mojego syna chodzila pewna kobieta,
    > reklamujac kurs szybkiego czytania. Brala od uczniow ich adresy, a po
    > poludniu do domow przychodzil mezczuzna z konkretnymi propozycjami.
    > Oczywiscie roztaczal perspektywy pieknej przyszlosci itd. Jak wszyscy
    > akwizytorzy :) A ja mam w zwiazku z tym dwa pytania - Czy ktos obcy ma
    prawo
    > od 13-sto letniego dziecka - bylo nie bylo nieletniego - wyciagac jego
    adres
    > (istnieje przeciez ustawa o ochronie danych osobowych). I drugie - czy
> [...]
    Awanturę, to możesz zrobić dyrektorce, albo zgłosić to do kuratorium.
    Jeżeli dyrektorka wyraziła zgodę na chodzenie tego człowieka po szkole, to
    może się jej zrobić ciepło na stołku, jeżeli nie wyraziła, to może mieć
    jeszcze cieplej, bo nie wie co się w jej szkole dzieje.
    W każdym razie kuratorium może być mocno tym zainteresowane, że po szkole
    chodzą obce osoby, a dyrektorka nic o tym nie wie.