    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dane firm na www
    Date: Thu, 31 Jan 2002 23:48:37 +0100

    On Thu, 31 Jan 2002, leh wrote:
    [...]
    >+ Jak chodzi o sprawe podawania danych w internecie to jest ok, dopoki nie
    >+ bedziecie dzialac na szkode tych firm.

    IMHO zależy co rozumiesz przez "działanie na szkodę".
    Reklamowanie pewnych działań (lub zaniechania takichże) przez
    takie instytucje jak TPSA, Citibank, Nask itp jest na newsach
    dość powszechne. Chluby im nie przynosi. Szkodę (czasem wymierną)
    - może przynieść. Ale.... jeśli TO JEST PRAWDA ??

    Potrzebny przykład ?
    Proszę: CITIbank był łaskaw przeliczyć mi pod koniec grudnia
    (wpłaciłem ...nastego) 100DM na 48 EU z drobnymi. Reklamować
    musiałem dwa razy "bo system przeliczył po starym kursie".

    Sugerujesz że:
    - po moim mailu poziom zaufania do CITI wzrósł ;>
    - CITI może mnie zaskarżyc na drodze karnej lub cywilnej
    (mam "papiery" co do opisanych zdarzeń)
    - co innego ?

    Przypomnę że oryginalne pytanie dotyczyło *wyłącznie*
    danych będących prawdą (zakładam że wiarygodnie sprawdzalną) !

    >+ Pozdrawiam, Leh.

    Wzajemnie -:) Gotfryd
    PS: a TPSA 3 miesiąc nie ma półki z SDI... :( :>
    (też mam "papiery")