  • Data: 2002-01-31 12:43:43
    Temat: Re: Dane firm na www
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli przepis jest poprawnie zacytowany (nie sprawdzałem), to:

    (..)
    >Kodeks Wykroczeń, art 63a:
    >par 1: Kto umieszcza w miejscu publcznym do tego nie przeznaczonym
    >ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub rysunek

    Dlaczego uważasz, że Internet jest miejscem "do tego nie przeznaczonym"?
    IMHO jest to miejsce służące jak najbardziej publikowaniu informacji :)

    >albo wystawia
    >je na widok publiczny w innym miejscu bez zgody zarządzającego tym
    >miejscem, podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny.

    A tutaj z kolei jest mowa o zarządzającym _miejscem_ a nie o podmiocie,
    którego informacja dotyczy.
    Wygląda więc na to, że jednak wszystko jest OK.

    Pozdr. PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl