  • 11. Data: 2002-06-12 06:23:16
    Temat: Re: Dane dla komornika
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Dam Ci dobrą rade
    Po pierwsze nie informuj go, że będziesz z niego ściągał poprzez komornika.
    Jeśli masz z nim kontakt to udawaj , że chcesz się dogadać i wal do
    komornika, unikniesz w ten sposób tego, że poprzepisuje on wszystko na
    rodzinę ( o ile już tak nie zrobił), później ciężko udowodnić, że zrobił to
    specjalnie..
    Po drugie istnieje szansa na rozszerzenie klauzuli wykonywalności na
    współmałżonka.
    Po trzecie możesz żądać ujawnienia dochodów i stanu majątkowego przed sądem,
    bywa to czasami bardzo pomocne.
    Po czwarte nie zwlekaj, pewno dłużników więcej, kto pierwszy ten lepszy.

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-06-12 06:45:43
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Daniel <d...@h...pl> OdpowiedŸ na

    > In article <M...@n...tpi.pl>, d...@h...pl says...

    > Jezeli dluznik mieszka w malej miejscowosci mozesz wzkazac we wniosku
    > wszystkie banki z tej miejscowosci. Kiedys tak zrobilismy w firmie (9
    > bankow) i okazalo sie ze jeden byl trafiony. W Wa-wie nie prubuj tego
    >:-)

    W Gdańsku też mogą być z tym problemy...

    Piotr Sobolewski GG:1976488
    a...@n...pl http://www.adramelech.prv.pl
    "My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."
    http://www.nets.pl/~adramel - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.

  • 13. Data: 2002-06-12 06:47:15
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Daniel <d...@h...pl> OdpowiedŸ na
> [...]
    > zajecie wynagrodzenia za prace (komornik powinien ustalic sam czy i
    > gdzie dluznik pracuje - raczej z mizernym skutkiem ), wierzytelnoœci z
    > rachunku bankowego, o ktorym wiesz (jezeli to osoba fizyczna to moze
    > rachunek wciaz jest czynny mimo zaprzestania prowadzenia dzialalnosci
    > gospodarczej), innych wierzytelnosci. Potem mozesz rozszezyc wniosek o
    > zadanie egzekucji z ruchomosci. W jednym wniosku mozna wskazac kilka
    > sposobow egzekucji z tym ze pociaga to za soba wyzsza oplate egzek
    > (powyzej 2 sposobow o 1/10 oplaty wiecej za kazdy nastepny sposob )

    Dzięki!

    > Nie daj sie kapitalistom, wyzyskiwaczom i krwiopijcom ;-)

    Napewno nie poddam się bez ostrej walki!;-)

  • 14. Data: 2002-06-12 09:03:16
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    PT Daniel <d...@h...pl> naskrobał(a) w

    > A niby po co?

    ZUS i US tego wymagają.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153
    I have been experimenting with Artificial Stupidity software and I guess it found my
    Internet connection.

  • 15. Data: 2002-06-12 10:41:28
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    sądem,
    > bywa to czasami bardzo pomocne.
    > Po czwarte nie zwlekaj, pewno dłużników więcej, kto pierwszy ten lepszy.

    A co jak owy dluznik dysponuje pewnym majatkiem ktory to jest
    niewystarczajacy do zaspokojenia? Komornik wezmie pierw swoja kase swoja
    prowizje sciagnie po czym zaspokoi zleceniodawce.
    Kasy braknie i jak reszte dociagnac?

    AJA

  • 16. Data: 2002-06-12 17:54:28
    Od: "Losiu \(Przemek\)" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Daniel" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
    > In article <X...@1...0.0.1>,
    > g...@S...SPAM.wp.pl says...

    > A niby po co?

    w celu zlozenia zapytania do ZUSu o płatników skladek dluznika
    a jezeli sam placi skladki to podanie w jakim banku ma konto i numeru tegoz
    konta.

    ale trzeba zlozyc o to wniosek u komornika.

    pozdrawiam

    --
    Losiu (Przemek)
    ~*~

  • 17. Data: 2002-06-12 18:00:18
    Od: "Losiu \(Przemek\)" <s...@p...fm>

> [...]
    > zajecie wynagrodzenia za prace (komornik powinien ustalic sam czy i
    > gdzie dluznik pracuje - raczej z mizernym skutkiem ),

    komornik nieprowadzi dochodzenia, wierzyciel powinien dbac o egzekucje
    i wspolpracowac z komornikiem

> [...]
    > rachunek wciaz jest czynny mimo zaprzestania prowadzenia dzialalnosci
    > gospodarczej), innych wierzytelnosci. Potem mozesz rozszezyc wniosek o

    najlepiej jest od razu podac we wniosku jakie ruchomosci Cie interesuja i
    wyszczegolnic
    telewiozory, magnetowidy, kamery, maszyny do szycia itp.
    zaznaczajac ze to jest lista otwarta.

    > W jednym wniosku mozna wskazac kilka
    > sposobow egzekucji z tym ze pociaga to za soba wyzsza oplate egzek
    > (powyzej 2 sposobow o 1/10 oplaty wiecej za kazdy nastepny sposob )

    jaki przepis o tym mowi? jakos nie moge znalezc...

    --
    Losiu (Przemek)
    ~*~

  • 18. Data: 2002-06-12 18:07:42
    Od: "Losiu \(Przemek\)" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam sądowy wyrok z klauzurą wykonywalności na mojego ex-pracodawce. Jakie
    > dane, oprócz adrsu, muszę dostarczyć na wniosku do komornika, by
    umożliwiło
    > to ściągnięcie kasy od byłego pracodawcy. Znam tylko jego adres, to pewnie
    > nie wystarczy... Firma gdzie pracowałem już nieistenieje.
    > Proszę o pomoc.

    1) nieponosisz oplaty przy skladaniu wniosku
    (o ile dobrze zrozumialem i masz wyrok z sadu pracy).

    2) jak juz ktos powyzej powiedzial PESEL dluznika by sie przydal

    3) wszystkie sposoby egzekucji na wniosku lacznie z egzekucja z
    nieruchomosci
    (dokonanie wpisu w ksiege wieczysta szybklo mobilizuje wiekszosc
    dluznikow do splaty)

    4) z wnioskiem skladasz orzecznienie z sadu (wyrok, nakaz zaplaty) z klazula
    wykonalnosci
    (ale to juz wiesz)

    pozdrawiam

    --
    Losiu (Przemek)
    ~*~

  • 19. Data: 2002-06-12 18:10:03
    Od: "Losiu \(Przemek\)" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Daniel" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
    > In article <X...@1...110.120.9>,
    > a...@t...nie.ma says...

    ciach...

    > zadanie egzekucji z ruchomosci. W jednym wniosku mozna wskazac kilka
    > sposobow egzekucji z tym ze pociaga to za soba wyzsza oplate egzek
    > (powyzej 2 sposobow o 1/10 oplaty wiecej za kazdy nastepny sposob )

    od kiedy wnosi sie oplaty za wnioski z tytulu pracy?

    pozdrawiam

    --
    Losiu (Przemek)
    ~*~

  • 20. Data: 2002-06-12 19:07:28
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <ae826o$4ae$1@news.tpi.pl>, "Losiu \(Przemek\)"
    <s...@p...fm> says...

    > komornik nieprowadzi dochodzenia, wierzyciel powinien dbac o egzekucje
    > i wspolpracowac z komornikiem

    art. 761. kpc organ egzekucyjny może żądać od uczestników postępowania
    złożenia wyjaśnień oraz zasięgać od organów administracji, państwowej
    instytucji i osób nie uczestniczących w postępowaniu informacji
    niezbędnych do prowadzenia egzekucji.

    762 kpc - sankcje za odmowe

    nie twierdze ze prowadzi dochodzenie ale pewnych kategorii informacji
    wierzyciel nie jest w stanie zdobyc a komornik dzialajac w oparciu o
    powolane przepisy moze je uzyskac. Sadze, ze 761 i 762 kpc po to wlasnie
    jest.

    > jaki przepis o tym mowi?

    art 44 ust 2 ustawy o egzekucji i komornikach sadowych
    /Dz.U.97.133.882 z p. zm/

    > jakos nie moge znalezc...

    nie starasz sie ...
    --