    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DMC Maksymalna masa całkowita przyczepy i brak wpisu w DR
    Date: 7 May 2008 18:11:28 GMT

    T...@g...com w
    <news:e454229e-bd29-42d1-b600-a9b2156da956@8g2000hse
    .googlegroups.com>:

    > Witam.
    > Wymyśliłem sobie, że będę jeździł ze swoją łódką na mazury i pojawiło
    > się kilka problemów.
    > Samochód o masie własnej 935 kg, DMC 1289, kategoria B+E.
    > 1) Załóżmy, że w DR w polu O2 (maksymalna masa całkowita przyczepy bez
    > hamulca) wynosi 400 kg.

    A ile w O.1?

    > - Czy istnieje jakieś ograniczenie na DMC przyczepy? jakie?

    Tak, pewnie istnieje... w googlu z ostatniego tygodnia sobie znajdziesz

    > - Czy mogę doczepić przyczepę o MW 400 kg i np 889 kg ładunku?

    j.w.

    > - Czy mogę doczepić przyczepę o DMC 750 kg, ale MW + masa ładunku 400
    > kg?

    j.w.

    > - Czym różni się DMC od MMCP?

    MMCP?

    > 2) Aktualnie w DR nie posiadam wpisanych wartości O1 i O2, byłem
    > wczoraj na przeglądzie haka. Diagnosta stwierdził że wg tabliczki
    > znamionowej w polu O1 powinno być 900 kg, a O2 400 kg.

    Tabliczki na haku... Na tyle producent haka dostał homologację...

    > Wydał mi zaświadczenie o badaniu. W urzędzie natomiast stwierdzono, że wartości
    > O1 i O2 nie muszą być umieszczone.

    Taaa, a homologacja pojazdu co na to? Bo są pojazdy /cienkie w krzyżu/ i nie
    mogą ani grama pociągnąć

    > Wbili w dowód hak i tyle.

    IMHO masz pojazd z hakiem bez możliwości ciągnięcia przyczepy. Ot będzie
    służył do zaczepiania linki holowniczej i wyciągania tym matizem tirów z
    rowu ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]