  • 61. Data: 2010-08-08 14:47:13
    Temat: Re: OT Re: DHL czy maja prawo?
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i3locb$qhb$3@news.onet.pl...

    > Nie każdy ma takie możliwości. Ja tak kiedyś robiłem,ale zaczęło się
    > gadanie i marudzenie sekretarki, więc wolałem przestać ich drażnić.

    Ale to już kwestia "mania" odpowiedniej sekretarki :)

  • 62. Data: 2010-08-08 15:14:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 08-08-2010 16:47, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:i3locb$qhb$3@news.onet.pl...

    > Ale to już kwestia "mania" odpowiedniej sekretarki :)

    Ludzie którzy mają sekretarki są jednak w mniejszości, więc można
    założyć, że to nie był sekretarka Tristana i nie on decydował, kto na
    tym stanowisku pracuje.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 63. Data: 2010-08-08 15:54:16
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl>

    > Ludzie którzy mają sekretarki są jednak w mniejszości, więc można
    > założyć, że to nie był sekretarka Tristana i nie on decydował, kto na tym
    > stanowisku pracuje.

    Dlatego napisałem "mania", a nie posiadania :)

    Pozdrawiam
    K.

  • 64. Data: 2010-08-09 08:08:40
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 08 Aug 2010 10:01:41 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Widać pracujesz w jednym rejonie z domem. Ja się woziłem z DPD ostatnio,
    > bo praca (trzy ulice dalej) już była poza jego zasięgiem.

    U mnie rejon to prawie całe byłe województwo... Małe miasteczko, kurierzy
    mają ustalone trasy i wiem, że w mojej miejscowości są przed 15, czyli w
    czasie gdy jestem w pracy. Dla swojej i ich wygody ustalam gdzie mają
    dostarczyć przesyłkę i do tej pory nie było problemów... (z wyjątkiem
    OPEKa)...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 65. Data: 2010-08-09 09:11:19
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 6 Aug 2010 20:33:05 +0200,
    Kris <n...@w...pl> screamed:

    > pieprzysz glupoty
    > kurier zrobi ci problem bo ci powie ze to na fimre i potrzebuje pieczątke

    Nie powie. Ja wpisuję zawsze Imię i nazwisko plus adres firmy (z
    pominięciem jej nazwy).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 11:10:26 user up 12524 days, 23:05, 1 user, load average: 0.43, 0.98, 0.45 ]

    Isn't it strange, as soon as you're born you're dying?

  • 66. Data: 2010-08-09 09:28:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09.08.2010 10:08), Waldek "Jakec" Bulkowski wrote:
    [...]
> [...]
    > czasie gdy jestem w pracy. Dla swojej i ich wygody ustalam gdzie mają
    > dostarczyć przesyłkę i do tej pory nie było problemów... (z wyjątkiem

    Co region to obyczaj. Dopóki przesyłki do mnie z mojego ulubionego
    sklepu dostarczał OPEK, to wszystko było w porządku. Tak jak prosiłem,
    najpierw zadzwonli, ja zszedłem na dół i paczki do piwnicy.

    Teraz dostarcza DPD, kurier nie zadzwoni tylko się wtarga z paczkami na
    3 piętro, obowiązkowo mnie opieprzy że nie mam windy, ja zaś potem muszę
    te paczki i tak targać na dół :/.

    I w ogóle beztroska kurierów i wszelkiego typu kurierów i dostawców jest
    ogromna. Kiedyś zamówiłem lodówkę (z wniesieniem). Dwudrzwiowa. Taka
    szafa metalowa - waży od groma. Godzina/termin dostawy nie był umawiany,
    byłem przekonany że zadzwonią. Albo chociaż wejdą na górę żeby zmierzyć
    drzwi czy na pewno lodówka się zmieści.

    Ku mojemu zdziwieniu - pewnego dnia przed drzwiami po prostu stoją
    zmachani kolesie z lodówką. A jakby mnie akurat w domu nie było?

    p. m.

  • 67. Data: 2010-08-09 13:33:51
    Temat: Re: DHL czy maja prawo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Aug 2010, leon wrote:

    > Ustawa o ochronie danych osobowych?

    Jesteś za leniwy, żeby sprawdzić że dane dotyczące transakcji
    z klientami wolno zbierać?
    ;)

    Zacznij od tego: jeśli "okazania" uważacie za dopuszczalne (piszę
    o tych, którzy czepiają się "spisywania"), to w jaki sposób chcecie
    odsiać z zawodu kuriera ludzi z tzw. "fotograficzną" pamięcią,
    zdolnych do odtworzenia tych danych po wyjściu z mieszkania?

    Co do dowodów.
    Właśnie ten problem pojawia się w przypadku powrotu do dowodów
    w któych jest "za dużo danych", jak w PRLu było (tym razem w wersji
    elektronicznej).

    pzdr, Gotfryd

  • 68. Data: 2010-08-19 06:35:56
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik leon napisał:

    > Dlatego dokument tożsamości można okazać. Natomiast spisywanie danych
    > już odpada

    No i jak ma potem kurier udowodnić, kto paczkę odebrał?
    Jeśli spisze dane, to potem może powiedzieć komu paczkę dał.
    Jeśli nie pisze, to za miesiąc nawet nie będzie pamiętał tej paczki.

    My się tu koncentrujemy na ochronie danych odbiorcy przesyłki, a kurier
    na tym, aby przesyłkę oddać odpowiedniej osobie i mieć na to kwit.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 69. Data: 2010-08-19 13:54:11
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 09-08-2010 o 15:33:51 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Jesteś za leniwy, żeby sprawdzić że dane dotyczące transakcji
    > z klientami wolno zbierać?
    > ;)

    Klientem firmy jest nadawca nie adresat.

> [...]
    > odsiać z zawodu kuriera ludzi z tzw. "fotograficzną" pamięcią,
    > zdolnych do odtworzenia tych danych po wyjściu z mieszkania?

    Prawdopodobienstwo iz taka osoba pracuje jako kurier i wykorzystuje
    pozniej dane osobowe jest znikome

    leon

  • 70. Data: 2010-08-19 13:57:49
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 19-08-2010 o 08:35:56 Tapatik <t...@b...spamu> napisał(a):

    > No i jak ma potem kurier udowodnić, kto paczkę odebrał?

    Od tego jest czytelny podpis. Mimo, ze na Poczte Polska narzekam , to
    stwierdzam iz jej to wystarcza

> [...]
    > My się tu koncentrujemy na ochronie danych odbiorcy przesyłki, a kurier
    > na tym, aby przesyłkę oddać odpowiedniej osobie i mieć na to kwit.

    Jw. czytelny podpis. A jeżeli dany kurier miałby duzo reklamacji iz paczka
    nie dotarla mimo podpisu to automatycznie jest odsuwany od dostarczania
    przesylek.
    To chyba oczywiste

    leon