    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG a urlop (etat)
    Date: Wed, 4 Jul 2012 11:27:59 +0200

    On 2012-07-03 21:26:29 +0000, "CeZ__134" <s...@g...pl> said:

> [...]
    > sygnatur wirusów 7079 (20120423) __________
    >
    > Wiadomoœć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    1.

    - Bo zaburza naturalna kolejnosc czytania.
    - Dlaczego?
    - Topposting.
    - Co jest najbardziej irytujace na forach internetowych?

    2. celowo zacytowałem całość, byś zobaczył, jak idiotycznie wygląda to,
    co wysyłasz - zwłaszcza ta kretyńska informacja o wirusach

    3. Czy do stażu wliczasz czas, w którym nie byłeś pracownikiem?

    --
    Bydlę