  • 1. Data: 2005-12-14 19:33:16
    Temat: DG a pracodawca
    Od: marcin <m...@o...pl>

    Witam
    Jestem zatrudniony na pełen etat, mam DG(jako osoba fizyczna),
    słyszałem, że nie mogę dialać na rzecz pracodawcy jako DG. Innymi
    słowy nie mogę np. dostarczać materialów eksploatacyjnych itp. oraz
    wystawić fakturę dla mojego pracodawcy jako Firma.
    Prawda to?
    Proszę o podparcie opini dokumentami prawnymi.
    dzięki
    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2005-12-14 19:45:49
    Temat: Re: DG a pracodawca
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    marcin napisał(a):
    > Witam
    > Jestem zatrudniony na pełen etat, mam DG(jako osoba fizyczna),
    > słyszałem, że nie mogę dialać na rzecz pracodawcy jako DG.
    Nie mozesz dzialac na rzecz swojego pracodawcy w tym samym zakresie
    ktorego tyczy sie Twoja umowa o prace. Jesli pracuejsz np jako ksiegowy
    to spokojnie mozesz byc dostawca materialow biurowych.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-12-14 22:11:07
    Od: marcin <m...@o...pl>

    On Wed, 14 Dec 2005 20:45:49 +0100, badzio wrote:

    > Nie mozesz dzialac na rzecz swojego pracodawcy w tym samym zakresie
    > ktorego tyczy sie Twoja umowa o prace. Jesli pracuejsz np jako ksiegowy
    > to spokojnie mozesz byc dostawca materialow biurowych.
    Pracuję jako informatyk, administrator sieci.
    Czyli np. dostarczenie rozwiązania do obsługi kodów kreskowych z
    poustawianiem tego, oprogramowaniem itp. wchodzi w grę?
    Mam dość ogólny i mało precyzyjny zakres obowiązków.
    pozdr.
    mk

  • 4. Data: 2005-12-14 22:33:40
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    marcin napisał(a):
    > Pracuję jako informatyk, administrator sieci.
    > Czyli np. dostarczenie rozwiązania do obsługi kodów kreskowych z
    > poustawianiem tego, oprogramowaniem itp. wchodzi w grę?
    No ihmo nie bardzo. Najgorsze jest to, ze tutaj moze swoje trzy grosze
    wtracic skarbowka - a wiadomo ze co urzednik to inna interpretacja.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-12-15 09:50:21
    Od: mk <m...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > No ihmo nie bardzo. Najgorsze jest to, ze tutaj moze swoje trzy grosze
    > wtracic skarbowka - a wiadomo ze co urzednik to inna interpretacja.
    ok, a jest na to jakiś przepis? Byłbym wdzięczny za wskazówkę.
    Poprostu mogę mieć lepsze ceny niż nasi dostawcy jeśli chodzi o sprzęt
    specjalistyczny. Obopólna kożyść, Firma kupuje od znanej sobie osoby i w
    dobrej cenie, ja mam zysk i znam wypłacalność firmy.
    pozdr.
    mk