eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDG a import z przeznaczeniem na dalszą odsprzedaż. W miare pilne.... :) › Re: DG a import z przeznaczeniem na dalszą odsprzedaż. W miare pilne.... :)
    From: "Martinezz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG a import z przeznaczeniem na dalszą odsprzedaż. W miare pilne....
    :)
    Date: Thu, 6 Oct 2005 08:55:26 +0200

    > Czy mój tok myślenia jest odpowiedni, czy ktoś może
    > się do tego przyczepić ?
    > A mianowicie mam na myśli producentów tejże odzieży.
    > Czy towar zakupiony w Stanach mogę wprowadzać na polski
    > rynek ?
    > Czy może jest tak, że musze mieć jakieś pozwolenie producenta na
    > import
    > towaru na własną rękę z Ameryki ?
    > A może to producent ustala jakie wzory, modele czy typy mają być
    > sprzedawane
    > w danym kraju.
    >
    > Jednym słowem, czy import na własną rękę nie wpakuje
> [...]

    Witam

    Moja propozycja jest taka: skontaktuj się z Nike Polska, Adidas, Reebok
    i wszystko będziesz wiedział co i jak robić.
    Sprowadzając ciuchy z firmy na firme musisz liczyć się z tym, że urząd
    celny powiadomi właściciela praw do tego znaku towarowego, a więc może
    przedłużyć
    się czas odprawy nawet do 21 dni.

    Jak coś to zapraszam na priv.

    Pozdrawiam