  • 1. Data: 2003-01-23 22:55:35
    Temat: DAS Ubezpieczenia Ochrony Prawnej
    Od: "Maciek Kwiecien" <m...@...pl>

    czesc

    sukam osob ktore mialy doczynienia z DAS Ubezpieczenia Ochrony Prawnej
    chodzi mi zarowno o pozytwne jak i negatywne doswiadzczenia

    pozdrowienia

    Maciek

    -------
    najwieksza w internecie baza imprez motocyklowych
    http://www.motocykle.pl/imprezy/

    najlepszy prezent dla motocyklisty
    http://www.filmy.motocykle.pl/sff2002/
    -------

  • 2. Data: 2003-01-24 10:27:27
    Temat: Re: DAS Ubezpieczenia Ochrony Prawnej
    Od: "Meloff" <m...@m...alte.pl>

    Mam polise DAS. Na pierwszy rzut oka wszysko ok. a w trakcie problemow -
    pomagaja :) Jedynie okres 3 miesiej karencji (chyba tak sie to nazywa) jest
    dla klienta mało praktyczny - w nastepm tygodniu jade do nich narozmowy w
    konkretnej sprawie - moze wtedy cos wieceij bede mogl napisac - w kazym badz
    razie poza jedna wpadka bylem milo obsluzony i ogolnie jestem zadwoowlony -
    a co do skutecznosci - to zobaczymy.

    Melonpl

  • 3. Data: 2003-01-24 10:43:04
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Meloff" <m...@m...alte.pl> napisał w wiadomości
    > Mam polise DAS. Na pierwszy rzut oka wszysko ok. a w trakcie problemow -
    > pomagaja :)

    Co to jest DAS?
    Jaki nowy zaklad ubezpieczen w Polsce?

    Karol

  • 4. Data: 2003-01-24 11:36:16
    Od: "Meloff" <m...@m...alte.pl>

    http://www.das.pl

  • 5. Data: 2003-01-24 16:14:39
    Od: "Maciek Kwiecien" <m...@...pl>

    > a co do skutecznosci - to zobaczymy.

    jesli bedziesz juz wiedzial jak jest to daj prosze znac

    pozdrowienia

    Maciek