  • Data: 2005-11-24 08:57:46
    Temat: Re: DARMOWA PORADA PRAWNA
    Od: ???<b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam proble i chciałam się was poradzić. wiem, że jeśli zaszłam w ciąże i moja
    umowa jest na tylew długa, że kończy sie jak będe już w 4 miesiącu ciązy, więc
    należy mi się zasiłek. Ale wiem też, że po porodzie pracodawca może nie
    przedłuzyć umowy a żeby dostać urlop macierzyński trzeba w danej firmie
    pracować min. 6 miesięcy, więc mam pytanie pracuję ponad 2 miesiące, ale
    wczesniej w tej samej firmie odbyłam staż 4 miesiące, ale czy wlicza się to w staż
    pracy? Nalezy mi się urlop?
    Proszę o odp

    -> http://usenet.pomocprawna.info