    From: "Luka" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czynniki rakotwórcze, a odszkodowanie za nowotwór
    Date: Tue, 10 Aug 2004 13:49:54 +0200

    "Andrzej R." <a...@n...pl> wrote in message
    news:cfa8qb$oca$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Re : Rzeczywiście nie wyszedł. Tym bardziej, że przespałem nowelizację nie
    > tylko Ustawy Prawo Farmaceutyczne, ale także całego (jakże obfitego)
    pakietu
> [...]
    > Nie bądź taki ! Podziel się swoją przeogromną wiedzą tym bardziej, że
    ponoć
    > zaglądają tu farmaceuci ( czasem z II stopniem specjalizacji aptecznej )
    > nie chcą czekać na wiadomości z biuletynu NIA lub na informacje przekazane
    > podczas tzw. szkoleń ustawicznych.
    > Poważnie zmartwiony swoją niewiedzą AR :-((
    > Ps. Nie śmiem podejrzewać Wielce Szanownego Przedpiścy, iż pomylił Mu się
    > rejestr wykonywania leków recepturowych z czymś, co uczenie nazwać raczył
    > "..rejestrem czasu i rodzaju substancji z którą pracownik miał styczność..

    Ehhh, ta ignorancja...
    Polecam treść niniejszego rozporządzenia :

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA I OPIEKI SPOŁECZNEJz dnia 11 września 1996
    r.w sprawie czynników rakotwórczych w środowisku pracy oraz nadzoru nad
    stanem zdrowia pracowników zawodowo narażonych na te czynniki

    a szczególnie załącznik nr 1 cz. II, tam jest wykaz substancji
    prawdopodobnie rakotwórczych, z którymi bez wątpienia ma się do czynienia w
    aptece

    Luka